Retningslinjer for yderligere indholdstyper
Vi sætter pris på dine bidrag og opfordrer dig til at interagere med andre rejsende. Vi vil også gerne sikre os, at Tripadvisor er en sikker og pålidelig kilde til rejsetip og -oplysninger. For at hjælpe os med dette mål beder vi om, at du overholder Tripadvisors indholdspolitik og følgende retningslinjer for de nedenfor beskrevne indholdstyper.
Vi sætter pris på dine bidrag og opfordrer dig til at interagere med andre rejsende. Vi vil også gerne sikre os, at Tripadvisor er en sikker og pålidelig kilde til rejsetip og -oplysninger. For at hjælpe os med dette mål er alle kommentarer, som du indtaster, samt dit link og alt indhold, der er importeret fra det pågældende website, og som vises på Tripadvisor, underlagt Tripadvisors indholdspolitik og følgende retningslinjer:
Upartisk
Hvis du er virksomhedsejer eller -repræsentant, skal du oplyse om din tilknytning til din virksomhed.
Vi sætter pris på dine bidrag og opfordrer dig til at interagere med andre rejsende. Vi vil også gerne sikre os, at Tripadvisor er en sikker og pålidelig kilde til rejsetip og -oplysninger. For at hjælpe os med dette mål beder vi om, at du overholder Tripadvisors indholdspolitik og følgende regler for brugernavne og profiler:
Originalt
Brugernavne, der krænker ophavsrettigheder, varemærker eller andre juridiske rettigheder, er ikke tilladt, og det samme gælder brugernavne, der er oprettet med henblik på at udgive sig for at være en anden.
Vi sætter pris på dine bidrag og opfordrer dig til at interagere med andre rejsende. Vi vil også gerne sikre os, at Tripadvisor er en sikker og pålidelig kilde til rejsetip og -oplysninger. For at hjælpe os med dette mål beder vi om, at du overholder Tripadvisors indholdspolitik og følgende regler for meddelelser:
Familievenligt
Brug af private meddelelser til chikane af andre brugere er strengt forbudt. Chikane kan indberettes i forbindelse med visning af meddelelser.
Originalt
Forsøg på at udgive sig for at være andre medlemmer eller Tripadvisor-personale eller enhver gengivelse af privat korrespondance med Tripadvisor-personale er ikke tilladt.
Ikke-kommercielt
Virksomhedsrepræsentanter (uanset om de er registreret hos Tripadvisor som ejere af registreringer) kan sende beskeder til medlemmer, men de bedes identificere sig som virksomhedsrepræsentanter. Det er strengt forbudt at tilbyde incitamenter, rabatter, opgraderinger eller nogen anden form for særbehandling i bytte for at skrive, redigere eller fjerne et forumindlæg eller en anmeldelse. Det samme gælder trusler eller pres for at fjerne negative anmeldelser eller indlæg. Journalister kan sende meddelelser til medlemmer, når de arbejder med en historie, men de skal tydeligt identificere sig selv og den organisation, de arbejder for.
Relevant
Det er ikke tilladt at kontakte flere medlemmer med irrelevante eller uønskede private meddelelser, og dette vil resultere i permanent deaktivering af din konto. Spam kan indberettes i forbindelse med visning af private meddelelser. Hvis du søger feedback fra et stort antal rejsende, opfordrer vi dig til at bruge funktionerne Fora eller Spørgsmål og svar på vores website.
Upartisk
Hvis du er virksomhedsejer eller -repræsentant, skal du oplyse om din tilknytning til din virksomhed.
Vi sætter pris på dine bidrag og opfordrer dig til at interagere med andre rejsende. Vi vil også gerne sikre os, at Tripadvisor er en sikker og pålidelig kilde til rejsetip og -oplysninger. For at hjælpe os med dette mål beder vi om, at du overholder Tripadvisors indholdspolitik og følgende regler for rejser:
Upartisk
Hvis du er virksomhedsejer eller -repræsentant, skal du oplyse om din tilknytning til din virksomhed.
Relevant
Sørg for, at indholdet er relevant og nyttigt for de rejsende. Spam, henvendelser omkring salg og salgsfremmende indhold, der ikke er relateret til rejser, og som ikke kan registreres på Tripadvisor, vil blive fjernet.
Rejsende kan stemme på en anmeldelse, som de finder særligt nyttig, ved at klikke på knappen nederst i hver enkelt anmeldelse.
Antallet af nyttige stemmer vises på hver anmeldelse og i medlemsprofiler. Disse stemmer har ikke indflydelse på vores placeringsalgoritmer.
Tripadvisor fjerner stemmer, der falder ind under ethvert af følgende scenarier:
- Medlemmet stemmer på sin egen anmeldelse
- Dubletstemmer
- Ejeren stemmer på en anmeldelse af sin egen virksomhed
- Ejeren stemmer på en anmeldelse af en konkurrents virksomhed
Vi sætter pris på dine bidrag og opfordrer dig til at interagere med dine andre rejsende! Vi vil også gerne sikre os, at Tripadvisor er en sikker og pålidelig kilde til rejsetip og -oplysninger. For at hjælpe os med dette mål beder vi om, at du overholder Tripadvisors indholdspolitik og følgende regler for spørgsmål og svar:
Relevant
Når du bruger vores Spørgsmål og svar-funktion, skal du sørge for, at emnerne er relevante for den registrerede virksomhed. Svarene skal være relevante for det stillede spørgsmål. Da dette er et planlægningsværktøj i forhold til fremtidige besøg, er spørgsmål eller kommentarer om et tidligere besøg ikke tilladt. Vi beder dig om at afholde dig fra kommentarer rettet til en repræsentant for virksomheden eller en anden Tripadvisor-bruger. Hvis du ønsker at spørge ind til booking eller kapacitet, skal du kontakte virksomheden direkte.
Upartisk
Hvis du er virksomhedsejer eller -repræsentant, skal du oplyse om din tilknytning til din virksomhed, når du stiller eller besvarer spørgsmål. Du kan registrere dig som ejer af din virksomhed her.
Medlems-e-mail
Brugere skal angive en sikker e-mailadresse, som de konsekvent har adgang til, og som bruges til at modtage kommunikation om brug af websitet. Vi tillader ikke, at brugere knytter en midlertidig e-mailadresse til deres konto. Vi forbeholder os retten til at fjerne alt indhold sendt til websitet af brugere, som overtræder denne retningslinje.