Retningslinjer for svar fra ledelsen
Det er op til den enkelte, om man som rejsende ønsker at dele en anmeldelse af en oplevelse, men virksomhedsejere kan og bør svare ved at tilføje et svar fra ledelsen. Funktionen Svar fra ledelsen giver virksomheder mulighed for at svare direkte på enhver anmeldelse, uanset om det er for at takke anmelderen for besøget eller for at dele ejerens side af sagen, når noget er gået galt. Alle svar fra ledelsen offentliggøres direkte under den anmeldelse, som de besvarer, og er synlige for alle, der besøger websitet.
Vi sætter pris på dine bidrag og opfordrer dig til at interagere med andre rejsende! Vi vil også gerne sikre os, at Tripadvisor er en sikker og pålidelig kilde for rejsetip og -oplysninger. For at hjælpe os med dette mål beder vi om, at du overholder Tripadvisors indholdspolitik og følgende regler for svar fra ledelsen på anmeldelser:
Originale
De må ikke indeholde korrespondance fra gæster eller tredjeparter eller uddrag af anmeldelser fra rejsende.
Reklamefri
Undlad at inkludere kommercielt indhold eller reklamemateriale af nogen art. Svar, der tilbyder personlig gevinst i form af f.eks. gaver, tjenester eller penge, vil blive fjernet. Vi tillader ikke svar, der indeholder links, medmindre de er relevante for anmeldelsen.
Relevante
Offentliggør ikke svar, der omfatter indhold, som er irrelevant for den pågældende anmeldelse. Ingen personlige holdninger til politik, etik, religion eller større sociale problemer. Svar fra ledelsen må ikke være truende eller udsætte en anmelder for tvang eller forsøge at undertrykke en anmelders bidrag til vores website. Beskyldninger om svindel accepteres ikke. Vi accepterer heller ikke svar henvendt til Tripadvisors personale eller kommentarer om Tripadvisors politik.
Respekt for privatlivets fred
Spekulation om anmelderens identitet accepteres ikke. Personlige oplysninger, som kan bruges til at identificere en person, er forbudt, herunder, men ikke begrænset til, navne, adresser og telefonnumre.
Letlæselige
Medtag ikke lister, punkter eller anden formatering, da det ikke vises i svar fra ejeren. Maskinoversatte svar fra ledelsen, der er ulæselige eller uforståelige, accepteres ikke.
Tripadvisor vil gerne give dig mulighed for at svare på beskeder, der er placeret på din ejendoms registreringsside. Retningslinjerne for offentliggørelse af svar på beskeder er, at svarene fra ledelsen skal være:
Familievenlige
Ingen stødende ord, trusler, fordomsfulde kommentarer, hadefulde ytringer eller andet indhold, der ikke er familievenligt. Ingen malende beskrivelser af vold eller kriminelle handlinger eller beretninger om deltagelse i ulovlige aktiviteter.
Unikke og uafhængige
Vi tillader ét svar pr. besked på vores website. Du bør koordinere med anden autoriseret ledelse eller ejendommens ejere for at sikre, at du er den person, der bør svare på beskeden.
Originale
Materiale, der er citater fra andre kilder eller materiale, der er offentliggjort andre steder, accepteres ikke. Dette omfatter korrespondance fra gæster eller tredjeparter.
Professionelle
Svar fra ledelsen offentliggøres under beskeden. De læses af almindelige Tripadvisor-brugere og bør derfor skrives på en måde, der repræsenterer din virksomheds kundeservicepolitik.
Relevante for alle Tripadvisor-brugere
Offentliggør ikke svar, der omfatter indhold, som er irrelevant for den pågældende besked. Personlige fornærmelser og irrelevante kommentarer af personlig art accepteres ikke. Beskyldninger om svindel accepteres ikke. Vi accepterer heller ikke svar henvendt til Tripadvisors personale eller kommentarer om Tripadvisors politik. Svar fra ejere skal være baserede på ledelsens eller medarbejdernes egne oplevelser.
I overensstemmelse med erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger
Spekulation om anmelderens identitet accepteres ikke. Personlige oplysninger om en person, herunder navne, adresser, telefonnumre eller andre oplysninger, som kan bruges til at identificere en person, er forbudt.
Reklamefri
Der må ikke indgå nogen form for reklame, herunder incitamenter for gæster til at komme igen, loyalitetsprogrammer og webadresser, der ikke er relevante for den pågældende anmeldelse. Vi forbeholder os retten til at fjerne webadresser.
Lette at læse
HTML-tags, overdreven brug af STORE BOGSTAVER, slang, formateringsproblemer, gentagen tekst eller typografiske symboler accepteres ikke. Brug det korrekte alfabet for det sprog, som du skriver på. Omskriv ikke til et andet skriftsprog. Maskinoversatte svar fra ledelsen, der er ulæselige eller uforståelige, accepteres ikke. Vi afviser svar fra ledelsen, der er skrevet på to sprog.
Hvis dit svar overholder disse retningslinjer, vil det typisk blive offentliggjort inden for 48 timer, og du vil modtage en bekræftelse.