Hvorfor blev min registreringsanmodning afvist?

De mest almindelige årsager til afvisning

Anmodninger om registrering afvises af en af følgende årsager:

  • Vores redaktører kan ikke bekræfte, at stedet eller virksomheden overholder vores retningslinjer. Dette skyldes, at der ikke er indsendt tilstrækkelige oplysninger sammen med anmodningen, eller at vores redaktører ikke kan finde tilstrækkelige oplysninger online.

  • Vores redaktører har konstateret, at stedet eller virksomheden overtræder vores standarder og retningslinjer for fællesskabet

  • Vores redaktører har konstateret, at stedet eller virksomheden har ulovligt indhold

  • Vores redaktører har konstateret, at stedet eller virksomheden ikke er af tilstrækkelig interesse for de rejsende.

  • Det er i øjeblikket ikke åbent for offentligheden.

  • Det er en dublet af en eksisterende registrering.

Du kan læse vores retningslinjer for overnatningssteder, restauranter og aktiviteter HER.

Hvis din registreringsanmodning er blevet afvist, får du besked om afgørelsen.

Hvis du er bosiddende i EU, og du er uenig i vores afgørelse, har du mulighed for at klage over afgørelsen via vores interne klageprocedure. Du kan se dine klagemuligheder ved at klikke her.