Rapporten "Worldwide Path to Purchase" for 2017 fra comScore

Gå ikke glip af et dybdegående indblik fra comScore i, hvordan rejsende undersøger og booker, og hvilken effekt indhold på Tripadvisor har på deres beslutninger.

Her er nogle af de vigtigste konklusioner i denne eksklusive rapport:

  • Den gennemsnitlige hotelgæst bruger 89 dage på at gennemføre sit køb, besøger 34 websites og går læser 182 siders materiale
  • Langt de fleste første rejsesøgninger (73 %) er almene uden et specifikt rejsemål for øje
  • Som verdens største rejsewebsite besøges Tripadvisor af 74 % af alle rejsende, som senere booker på et hotelwebsite
  • Hele 25 % af den tid, der bruges i forbindelse med undersøgelse og køb, bruges på Tripadvisor
  • Tripadvisor nåede ud til 60 % af de rejsende, der lavede undersøgelser og bookede online, på 12 store markeder i hele verden i 2. og 3. kvartal

Rapporten findes kun på engelsk.