Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.514)
Filtrer anmeldelser
1.514 resultater
Medlemsvurdering
606
635
196
45
32
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
606
635
196
45
32
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.514 anmeldelser
Anmeldt d. 12. december 2017

  • Overnattede: december 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Radisson Blu
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
RadissonBluArlandia, Kundansvarig hos Radisson Blu SkyCity Hotel, Arlanda Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. december 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 17. oktober 2017

Havde den værste oplevelse på noget hotel i Sverige. Tarveligt træningscenter. Pool og sauna lukket pga ombygning, som ikke var kommunikeret nogle steder. Værelsestemperatur på tæt ved 30 grader pga defekt AC. Vinduer kunne ikke åbnes, så det var umuligt at få frisk luft. Morgenmaden var kedelig og i det hele taget virkede hotellet træt og trist.
Personalet var virkelig søde, men kunne desværre ikke løse problemerne.

  • Overnattede: oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Radisson Blu
Tak, E2367WLmartinw
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
CarlsonRezidor, Customer care hos Radisson Blu SkyCity Hotel, Arlanda Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. oktober 2017

Kære E2367WLmartinw

Mange tak fordi du har taget dig tid til at anmelde dit ophold På Radisson Blu Sky City i Stockholm. Vi sætter stor pris på alle henvendelser fra vores gæster og er glade for at få både ris og ros.

Det er dejligt at høre at hotellets personale var søde og venlige og det lyder som om de gjorde deres bedste for at rette op på et ophold, som desværre ikke levede op til forventningerne. Vi sætter stor pris på deres arbejde, og skal viderebringe dine roser til dem.

Mht. selve opholdet, beklager jeg dybt, at vi ikke kunne leve op til forventningerne og at opholdet derfor ikke blev den gode oplevelse vi gerne vil give alle vores gæster. Dine kommentarer bliver bestemt taget til efterretning i fremtidigt arbejde med kvalitetssikring.

Vi håber at vi trods en mindre god oplevelse, vil kunne byde velkommen igen. Eventuelt på et af vores andre hoteller.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 25. april 2016

  • Overnattede: april 2016, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Radisson Blu Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
RadissonBluSkyCity, guest service agent hos Radisson Blu SkyCity Hotel, Arlanda Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. april 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 20. august 2015

Værelset lå i stueetage og var nemt at komme til. Selvom det ligger i lufthavnen er det absolut lydisoleret. Virkeligt gode senge, mange tv kanaler og minibar. Morgenmad overdådig og checkin-checkud super-hurtigt ingen problemer. WIW målt til 3.4Mbit/sek . Kommer igen.

  • Overnattede: august 2015, rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Værelser
    • Service
1  Tak, Kennet R
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RadissonBluSkyCity, Guest service agent hos Radisson Blu SkyCity Hotel, Arlanda Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. august 2015
Google Oversæt

Hej Kennet R!
Tack för att du tog dig tid att skriva så trevligt om oss, härligt att se att du hade det bra och sätter pris på god service:) Vi ses igen när du har vägarna förbi Arlanda, ha det så bra!
Andreas Heed, Guest service agent

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. august 2015 fra mobile enheder

Når man skal tidligt videre næste morgen er radisson arlanda et super godt hotel at overnatte på
Ligger centralt mellem de to terminaler og dog er der dejlig stille i værelserne
Værelserne er pænt store og på trods af at man befinder sig i en lufthavn er både der og hotellets lobby ganske hyggelig
Kan klart anbefale dette hvis man ikke gider stå alt for tidligt op og køre fra Stockholm til lufthavnen om
Morgenen
Thomas

Overnattede: april 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, henriksen2
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RadissonBluSkyCity, Guest service agent hos Radisson Blu SkyCity Hotel, Arlanda Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. august 2015
Google Oversæt

Hej Henriksen2! Tack för att du tog dig tid att skriva om hotellet. Ja visst är det skönt att redan vara på Arlanda när man har ett tidigt flyg, 3 minuters promenad till incheckningsdisken är svårslaget på morgonen:) Välkommen åter nästa gång du är i Stockholm!
Andreas Heed, Guest service agent

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser