“Super”

nr. 4 af 41 Restauranter i Ko Mak
Køkkener: Fisk og skaldyr
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Super frisk og meget veltillavet fisk. Super sød og serviceminded personale på trods af at der var helt fyldt op. Skøn beliggenhed ved molen og fisk og skaldyr lå i kar med vand og var meget friskt

Dato for besøg: december 2022
Tak, LisaOverskov

Anmeldt 14. februar 2017 fra mobile enheder

Et af de lækreste seafood måltider på vores rejser i Thailand.
Varm og sympatisk stemning og betjening.
Lækker lækker mad! Bestil nogle forskellige retter og del. Og husk for Guds skyld den hjemmelavede kokosis til dessert!

Dato for besøg: februar 2017
Tak, lauraludmillas
Anmeldt 2. marts 2016 fra mobile enheder

Virkelig hyggeligt sted med god atmosfære. Betjeningen var søde og opmærksomme. Maden var rigtig fin og lækker. Et besøg værd er det bestemt.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Trine E
Anmeldt 24. december 2015 fra mobile enheder

Personalet kunne ikke forstår at vi ville have noodles med kylling, maden var ok, men ville ikke spise der igen, så desværre kun 1 stjerne her fra....

Dato for besøg: december 2015
Tak, krilav
Anmeldt 20. december 2014 fra mobile enheder

Super lækker frisk fisk. God og hyggelig stemning.
Super service at de henter og bringer til og fra restauranten.
Stort udvalg af retter. En rigtig god oplevelse.

Tak, Katrine0703

Rejsende, der kiggede på Koh Mak Seafood, kiggede også på

Ko Mak, Trat Province
Ko Mak, Trat Province

Har du været i Koh Mak Seafood? Fortæl om dine oplevelser!