Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com134 $
eDreams133 $
Expedia.com134 $
FindHotel132 $
Agoda.com132 $
Hurb
Anmeldt d. 14. februar 2019 fra mobile enheder

Skulle bruge uge 7 i fehmarn, desværre må jeg nok erkende at stedet ikke er beregnet til turister i vinterperioden.
Alt var stort set lukket, selv butikker og restauranter i byen var lukket indtil april.
I centeret var næsten alt også lukket pånær en restaurant.
Selve lejligheden som vi fik 2 voksne samt 2 børn var der ikke noget at sætte en finger på, vi havde valgt en 6 personers for at få den ekstra plads, og de penge var givet godt ud.
Badelandet er et fint lille et, men igen det var ikke beregnet på dette tidspunkt til turister da der var svømmeundervisning i det store bassin så man ikke kunne bruge det.
Selve servicen på hotellet var upåklageligt, meget smilende personale, så de får en tommelfinger op.
Jeg vil aldrig tage til dette sted igen om vinteren, men kunne forstille mig der var noget mere hyggeligt om sommeren.
Så min anmeldelse er baseret på vinterperioden.

Dato for ophold: februar 2019
Tak, Bryde14
Anmeldt d. 6. november 2018 fra mobile enheder

Fik værelse 1116 (haus Copenhagen) på top etagen. Det var fint og rent. Super udsigt. Lidt slidt, men fint nok. Morgenmaden var ikke god, så vil anbefale at man finder noget andet. Det kan anbefales som et okay sted ved vandet.

Dato for ophold: november 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, gr999
Anmeldt d. 28. januar 2018 fra mobile enheder

Rigtig gode lejligheder, med en flot udsigt til vandet og strand.

Gode restauranter og butikker ( købmand, frisør, souvenir) Samt svømmehal, badeland med rutsjebane for store og små. Dejligt område med lystbådehavn. Kort afstand til lille hyggelig by, med masser af butikker.

Dato for ophold: januar 2018
1  Tak, Allan M
Anmeldt d. 15. februar 2017 fra mobile enheder

Vi tog herned fra 23 til 26 december..
Det var rigtigt hyggeligt, og her var besøgende i alle aldersgrupper hen over hele julen..
Det kunne vi godt finde på at gøre igen..
Den 24 bød på virkeligt god buffet..

Dato for ophold: december 2016
Tak, Jan høgholm J
Anmeldt d. 2. december 2015

dejligt sted. ro og skøn strand. masser af handle muligheder. svømmehal. rent og pænt. dejlige rumlige værelser. fantastisk udsigt. gode restauranter.gode stier hvor man kan gå lange ture. lige ud til vandet.

Værelsestip: vælge etage så højt som muligt da det er så smuk en udsigt
Dato for ophold: august 2015
Tak, TinaF463