Hotels.com
135 $
132 $
SPAR 3 $
Book nu, betal under opholdet
eDreams
Expedia.com134 $
CheapTickets134 $
Travelocity135 $
Anmeldt d. 6. november 2018 fra mobile enheder

Fik værelse 1116 (haus Copenhagen) på top etagen. Det var fint og rent. Super udsigt. Lidt slidt, men fint nok. Morgenmaden var ikke god, så vil anbefale at man finder noget andet. Det kan anbefales som et okay sted ved vandet.

Dato for ophold: november 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, gr999
Anmeldt d. 28. januar 2018 fra mobile enheder

Rigtig gode lejligheder, med en flot udsigt til vandet og strand.

Gode restauranter og butikker ( købmand, frisør, souvenir) Samt svømmehal, badeland med rutsjebane for store og små. Dejligt område med lystbådehavn. Kort afstand til lille hyggelig by, med masser af butikker.

Dato for ophold: januar 2018
1  Tak, Allan M
Anmeldt d. 15. februar 2017 fra mobile enheder

Vi tog herned fra 23 til 26 december..
Det var rigtigt hyggeligt, og her var besøgende i alle aldersgrupper hen over hele julen..
Det kunne vi godt finde på at gøre igen..
Den 24 bød på virkeligt god buffet..

Dato for ophold: december 2016
Tak, Jan høgholm J
Anmeldt d. 2. december 2015

dejligt sted. ro og skøn strand. masser af handle muligheder. svømmehal. rent og pænt. dejlige rumlige værelser. fantastisk udsigt. gode restauranter.gode stier hvor man kan gå lange ture. lige ud til vandet.

Værelsestip: vælge etage så højt som muligt da det er så smuk en udsigt
Dato for ophold: august 2015
Tak, TinaF463
Anmeldt d. 14. juli 2015 fra mobile enheder

Helt fantastisk sted, med den bedst tænkelige udsigt og faciliteter. Bestemt et besøg værd. Vi kommer ihvertfald igen !!
Den korte afstand til strand og badecenter, gør at børnene elsker det. Det gør vi voksne selvfølgelig også.gode spise og indkøbsmuligheder.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, Allan M