182 $
182 $
167 $
SPAR 15 $
Gratis afbestilling indtil d. 27/02/21
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com177 $
eDreams167 $
Hurb182 $
Anmeldt d. 20. december 2015

Alle værelser er forskellige og har deres egen stil. Nogle mere specielle end andre. Pænt badeværelse og der er rent alle steder. Gode parkeringsmuligheder og der er gåafstand til centrum. Vil også nævne den super gode og hyggelige restaurent som ligger i samme bygning som hotellet. Er du på gennemrejse eller på weekend i Burg så er dette stedet. Glæder mig allerede til næste besøg.

Dato for ophold: december 2015
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jimmi22
Anmeldt d. 19. november 2014

Hotellet er tæt på centrum, og livlig brostensbelagt handelsgade med mange cafe`muligheder.
Værelset e lidt slidte, badeværelses er meget lille, sengen nogenlunde. Rengøringen er ok på værelset. Personalet er meget hjælpsomme. Morgenmadens udvalg er hvad man kan forvente.
Undgår ikke at spise på hotellet det er meget flot og godt mad.
Wifi er gratis men utrolig langsom.

Dato for ophold: november 2014
Tak, Jan J
Anmeldt d. 13. december 2012

En rigtig hyggelig tur på 2,5 dage. Skønt hotel. super lækker mad, og sov så ellers skønt i den dejlige atmosfære. der mangler bare ingenting. Betjeningen meget venlig og i mødekommende.
Ikke sidste gang vi har været der.

Værelsestip: Hjørne-suiterne er store
Dato for ophold: december 2012
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Bente H
Anmeldt d. 7. september 2012

Hvis man vil sove i en hård seng i et stilforvirret værelse (storblomstret og kulørt tapet på nogle af væggene, og sort / hvidt barok på en anden. Stribede gardiner og prikket gulvtæppe), skal man sove hos Burg-Klause på Fehmarn.
Restauranten og maden var rigtig god, ligesom betjeningen. Det er et familiedrevet hotel som bærer præg af hygge.

Dato for ophold: september 2012
Tak, volle2012
Anmeldt d. 31. maj 2012

En kort tur til et "Smørhul"på den tyske side.
Rigtigt godt hotel med fin beliggenhed i den hyggelige bu Burg.

Dato for ophold: december 2011
  • Rejsetype: Rejste med venner