“Fantastisk udsigt og god mad.”
Anmeldelse af Gallo Cedrone

Gallo Cedrone
Prisklasse: 145 kr. - 201 kr.
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Levering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 14. august 2023 fra mobile enheder

Maden smager dejligt. Vi spiste der både til frokost og aftensmad og man har en god udsigt til Etna. Jeg kan anbefale deres Lasagne!

Dato for besøg: august 2023
Tak, Journey07872336557

Anmeldt 29. juli 2023

Fantastisk hjemmelavet mad. Bedste og mest autentiske mad vi har fået i Sicilien. Alt er hjemmelavet. Prøv den fantastiske hjemmelavede pølse som smelter i munden. Afslappet stemning, venlig og opmærksom betjening - rigtig god oplevelse!!!

Dato for besøg: juli 2023
    • Stemning
Tak, ninapind
Anmeldt 27. september 2021 fra mobile enheder

Efter 10 dage på Sicilien, kom det som lidt af en overraskelse af vi skulle finde den bedste pizza i et område som vi troede var en ren turistfælde. Men her fik vi den bedste pizza ever og meget nærværende betjening.

Tak, allanl882
Anmeldt 24. april 2016

Det var et charmerende møde med denne familie, de lavede nogle rigtig gode pizzaer og der var smil og snak. Vi sad udenfor på deres lille cafè og nød udsigten til Etna.
Vi sad tæt, men vi var også 11 personer og der kom et lille selskab mere, men det gjorde ingenting, det var en smule koldt udenfor, men ikke her på fortovsrestauranten, dejligt at se en hel familie være så glade for deres restaurant, og for at lave god italiensk mad.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Gret5306
Anmeldt 21. juli 2014

Ligner en turistfælde udefra med folkloremusik i højttalerne, men det skal man ikke lade skræmme af. Mad, stemning og den yderst familiære betjening gør dette sted til en lille siciliansk perle.

Dato for besøg: juli 2014
    • Stemning
Tak, thorstend958

Rejsende, der kiggede på Gallo Cedrone, kiggede også på

Taormina, Province of Messina
Castelmola, Province of Messina

Taormina, Province of Messina
Castelmola, Province of Messina

Har du været i Gallo Cedrone? Fortæl om dine oplevelser!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rettigheder forbeholdes.

Denne version af vores website er beregnet til personer, som taler i . Hvis du er bosiddende i et andet land eller område, skal du vælge den ønskede version af Tripadvisor for dit land eller område i rullemenuen.