Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.634)
Filtrer anmeldelser
2.634 resultater
Medlemsvurdering
566
1.077
522
252
217
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
566
1.077
522
252
217
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 2.634 anmeldelser
Anmeldt d. 12. februar 2017 fra mobile enheder

Vi brugte en nat på dette hotel inden vi skulle flyve hjem til Danmark. Vi blev taget rigtig godt imod, og værelset var enormt stort med lækker king size bed og stort badeværelse med bobbel bad. Personalet var rigtig søde og venlige.
- De har både restaurant, bar, en salon og træningscenter på selve stedet. Dog fortalte de havde et marked som vidste sig at være to køleskabe med drikkevare og dårlige discount sandwich, det grinte en amerikansk dame og jeg længe af de vi var enige om man ikke kunne kalde det et mindre super marked, dog fortalte personalet at de ville udvide.
Hotellet har også en stor fin udendørs pool, som var lukket grundet årstiden, jeg er sikker på den er lækker når været er til det. Udover det tilbyder hotellet en gratis shuttle bus som køre både til og fra lufthavnen hver halve time, der er kun begrænsede pladser så kom i god tid. Vi brugte den kl 7 om morgenen til lufthavnen og den kørte præcist og vi nåede vores fly. Alt i alt et lækkert hotel, dog ligger det i et slags industriområde så der er ikke meget at lave, men en eller to dage inden man flyver videre kan sagtens gå.

Dato for ophold: februar 2017
Rejsetype: Rejste som par
Tak, sarayawt
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BAH-Reviews, Director de Recepción hos BAH Barcelona Airport Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. februar 2017
Google Oversæt

Dear sarayawt. Thank you very much for spending some of your time to write a few lines about your recent stay with us. We are really happy to know that overall, you were satisfied with the services and facilities of our hotel, and you spent a good time in Barcelona. Best Regards.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 17. august 2016

Værelset fungerede udemærket og hotellets bistro var også ok selvom der var meget travlt. Da vi næste morgen skal med airport shuttle går vi ned 20 min før den skal køre og medarbejderen ser køen blive større og større men fortæller ingen at de først kan komme med næste shuttle. Så da shuttlen kommer når han til parret foran os og da han når os (hvilket vil sige halvdelen af dem som står der) siger han at der ikke er flere pladser. Hvorfor havde han ikke sagt det noget før så vi i god tid kunne have taget en taxa. Istedet går der panik i alle og alle kæmper om de -3-4 taxaer der holder nær ved, for nu var der jo 30 min til næste shuttle. Vi nåede vores fly men det var bestemt ikke medarbejderens skyld. da vi sagde til ham at det kunne han godt at sagt at vi først ville komme med næste shuttle, så forstod han pudsigt nok ikke engelsk !!!
Vi kommer ikke tilbage til det hotel.

Dato for ophold: juli 2016
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Tak, Madsen2950
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Hotel-BAH, Director de Recepción hos BAH Barcelona Airport Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. august 2016
Google Oversæt

Dear Madsen2950,

We are very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. Please note that your concerns have been passed on to our management.

We do hope you give us another chance as we will definitely improve our services.

Best regards.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 23. marts 2016 fra mobile enheder

BAH er et glimrende hotel.

Værelserne er pæne. Wifi virkede rigtig godt.
Servicen er god. Og der er gratis shuttle til lufthavnen.
Maden i restauranten skuffede, men roomservicen var langt bedre.

Desuden var deres "minimarked" bag receptionen en super god ide, og gjorde at en flaske vin og vand ikke nødvendigvis skulle være til normale hotelpriser.

Dato for ophold: november 2015
Rejsetype: Rejste som par
1  Tak, Henrik Urup S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Hotel-BAH, Director de Relaciones con Clientes hos BAH Barcelona Airport Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. maj 2016
Google Oversæt

Dear Urup. Thank you very much for spending some of your time to write a few lines about your recent stay with us. We are really happy to know that overall, you were satisfied with the services and facilities of our hotel, and you spent a good time in Barcelona. We appreciate your comments, they really help us to improve our services and facilities. Best Regards.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 28. november 2015

Her er tale om et dejligt moderne hotel. Suiten er virkelig lækker og de almindelige værelser er flotte og store. Vi havde også et handicapvenligt værelse (uden egentligt behov herfor) og her var toilettet lidt uhensigtsmæssigt indrettet da vandet fra badet sprøjter ud over det hele.

Forvent IKKE altid at kunne komme med deres lufthavnsshuttle!! Den er meget lille og kører ikke ret ofte. Vi måtte benytte taxi...

Der er busforbindelse lige ved siden af hotellet.

Værelsestip: tæt på lufthavn, lækker pool
Dato for ophold: september 2015
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Martin S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BAH-Reviews, Director de Relaciones con Clientes hos BAH Barcelona Airport Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. december 2015
Google Oversæt

Dear guest.

Thank you very much for your review.

I am glad to hear that you like the rooms and especially the suite. Although I am disappointed to hear that your shuttle experience was not a good one.

We hope to welcome you back again in the near future.

Best regards

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 17. november 2015

Vi boede her en enkelt nat, da vi lige var ankommet til Barcelona. Hotellet var pænt og rent og der var en god restaurant, hvor man kunne få Tapas, også selvom det var sent på aftenen. Morgenmaden var god. Helt klart et sted som jeg ville booke igen.

Dato for ophold: april 2015
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Tak, Marianne H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BAH-Reviews, Director de Relaciones con Clientes hos BAH Barcelona Airport Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. november 2015
Google Oversæt

Dear guest.

Thank you for taking the time to leave your feedback after your recent visit.

I am glad that you enjoy your experiences with us and we look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.

Kind regards

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser