“Fantastisk frokost.”

Prisklasse: 79 US$ - 375 US$
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Frokost tur til Furesøen ved Holte. Dette er ganske enkelt et af de bedste frokoststeder jeg har besøgt. Udsøgt mad, smuk lokation og super betjening.
Her er skov, sø og den smukke Kro.
Gå ikke glip af denne

Dato for besøg: januar 2023
Tak, boh984

Anmeldt 22. august 2022

omkring 75 personer, guldbryllups fest. en super oplevelse, dejlig mad og vine, smukke lokale, fin betjening og fantastisk udsigt, sidst men ikke mindst gode parkerings forhold.

Dato for besøg: august 2022
Tak, Lars C
Anmeldt 13. august 2022 fra mobile enheder

Vi ankom 1535 i dag for at nyde noget lækkert mad, første besøg hos restauranten , og når vi kommer ind og møder en person som arbejder i køkkenet og ber om et bord til 3 personer får vi et NEI! fra personen. Han fortæller at restauranten er lukket for resten af dagen grundet et bryllup og at de kun er to personer i køkkenet i dag så desværre vi må gå!
Efter to år med pandemi der hele Horesto branchen har klaget og klaget om faldet omsætning og bedt om hjælp fra staten og dermed vores skattekroner og så videre nu klager over mangel på personale og vælger at lukke hele biksen fra kl 17 men samtidig smider betalende kunder ud af døren viser dårlig dømmekraft, lederskab, manglende eller ingen økonomisk forståelse men også nul serviceindstilling!
Et hej! havde været bedre, at blive mødt som en kunde og et menneske fremfor noget som er et problem.
Vi kommer garanteret IKKE tilbage nogensinde!

Dato for besøg: august 2022
Tak, 79simend
Anmeldt 18. juni 2022

Jeg spiste igår frokost sammen med 60 andre i Jægerhuset. Maden var var overdådig og meget lækker. Der var på forhånd valgt at skifte desert/ost ud med kaffe og the – et godt valg for de fleste som synes at der var rigeligt med mad.

Jeg savnede dog lidt sødt som afslutning på det ellers udsøgte måltid. Jeg kontaktede en tjener for at forhøre mig om muligheden for at få et stykke kage, is eller hvad der nu var. Jeg sagde klart at godt vidste at det lå udenfor det bestilte og jeg skulle selvfølgelig betale ekstra. Jeg fik at vide at de ikke kunne levere 60 stykker æblekage sådan bare lige. Jeg fremførte at selvom jeg godt kan spise igennem så skulle jeg jo kun have 1 stk. Jeg fik ganske bastant at vide at det ville de ikke servere til mig for det ville være iorden over for de andre i selvskabet når ikke alle kunne få .

Da vi senere forlod restauranten gik vi forbi 4 fra selskabet der fik serveret æblekage - hmmmm.

Hvorfor de Jægerhuset ikke ville sælge deres sikkert udmærkede æblekage til mig men godt til andre er ganske uforståeligt. Fleksibilit som i det gamle Østtyland.

Mikkelborg isen på hjemvejen smagte dejligt!

Dato for besøg: juni 2022
Tak, Erling007
Anmeldt 13. august 2021

Kom til frokost og sad udenfor i dejligt vejr. Min kone fik 2 stk ( skaldyrssalat og potkäse) jeg bestilte 2 ( sild og hønsesalat) Jeg vil egentlig have haft kalvelever , det var udsolgt, så det blev altså hønsesalat. Alt smagte fint. Jeg bestilte supplerende 1 stk gl. ost. Det tog imidlertid henved 1/2 time og flere rykkere, før det kom.
Ærgerligt med mad på kortet, der ikke haves ( kalvelever) og ventetiden på ost.
Derfor kan Jægerhuset kun komme op på de 3 1/2 stjerne. Uden disse fejl med sikkerhed 4 stjerner.

Tak, skipperdk2015

Rejsende, der kiggede på Restaurant Jægerhuset, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Restaurant Jægerhuset? Fortæl om dine oplevelser!