Kære Janus,
Mange tak for din anmeldelse af dit ophold på Comwell Holte.
Det fremgår af vores hjemmeside, hvad der er af faciliteter på vores værelser.
Du har helt ret i, at vi ikke har aircondition hos os. Det får vi heller ikke i nær fremtid.
Det er en helt overlagt beslutning, at vi ikke har køleskab og minibar på vores værelser. Det er en del af vores bæredygtige strategi for elforbrug.
Hos Comwell benytter vi os af dynamiske priser. Dvs. priserne går op og ned alt efter efterspørgsel og belægning. Prisen genberegnes fire gange i døgnet. Vores juniorsuiter kan på travle dage koste kr. 2999,-.
Jeg anderkender, at der ikke var ordentligt rent på dit værelser, som billederne viser. Det beklager jeg mange gange, lige som mine kollegaer har gjort på de andre kanaler, du har benyttet.
Som de også har skrevet, så sker der fejl alle steder. Vi ønsker altid, at du og andre gæster henvender jer med det samme i receptionen, så vi har en mulighed for at føre noget med det samme.
Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til ovenståend, er du meget velkommen til at kontakte mig på hotellet.
Med venlig hilsen
COMWELL HOLTE
Annette Kraglund
Receptionschef