129 US$
Priceline138 US$
Hotels.com139 US$
Travelocity139 US$
Anmeldt d. 29. maj 2022

Vi havde en rigtig fin overnatning på Comwell Holte - venligt personale ved ankomst. Værelset var pænt og rent og syntes ikke der var lydt, da der var gulvtæpper på gangene. Morgenmaden var mere end hvad vi regnede med, virkelig godt udvalg, 3 slags æg osv. Meget at vælge imellem. Kan bestemt anbefale at overnatte her.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, Kirstine A
Annette Kraglund, Guest Services / Front Office hos Comwell Holte, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juni 2022

Kære Kristine,

Mange tak for din meget flotte tilbagemelding og kommentarer til dit ophold her hos os på Comwell Holte.
Det betyder rigtig meget for os, at du har taget dig tiden til det.

Jeg håber, vi snart igen kan få lov at byde dig velkommen.

Anmeldt d. 9. maj 2022

der er ekstrems lydt både på værelset gangene og så tror morgenpersonalet de er på diskotek. man ku næsten ikke snakke hen over morgenmaden. personalet virkede en smugle sure over jeg havde booket over hotels.com så man følte sig ikke tilpas der.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, 499larsh

Kære Gæst,

Mange tak for din karakteristik og tilbagemelding på dit ophold her hos os på Comwell Holte.
Det betyder rigtig meget for os, at du har taget dig tiden til det.

Først vil jeg gerne undskylde, at jeg har været så længe om at kommentere dit indlæg.

Vi bruger alle tilbagemeldinger konstruktivt, så vi gør både vores kollegaer, os selv og hotellet dygtigere og bedre.
På baggrund af din tilbagemelding har vi allerede skruet lidt ned for musikken i restauranten om morgenen.

For os er det underordnet, hvor du og andre gæster reserverer jeres ophold. Vi er blot rigtig glade for, at du og alle andre vælger at besøge os. Jeg er ked af, at du har fået en anden opfattelse.

Jeg håber, vi en dag alligevel kan få lov at byde dig velkommen endnu engang.

Anmeldt d. 23. april 2022 fra mobile enheder

Vi havde bestilt 2 overnatninger onsdag torsdag i påskeugen, og havde fået at vide at de ville lukke deres restaurant ned torsdag pga påsken men for os som kunde virkede det som om de allerede var gået på påskeferie onsdag tjeneren havde svært ved at finde vin til maden vi skulle have fisk til hovedret men de havde ingen tør hvidvin, fisken var lunken og vi gør tjener opmærksom på det men fik svaret jeg lader det gå videre i køkkenet! Efter maden valgte vi og sætte os med en drink i bar området så kom rengøringsmanden og startede med at støvsuge ! Kl var 21 og bar manden gik igang med at rense maskinen de havde stående i baren så var hyggen for alle gæsterne ligesom gået, Jeres værelser er også små og det kunne være rat som kunde at vide strørrelse på jeres senge vi valgte st tjekke ud en dag før planlagt, så ikke et hotel vi kommer tilbage til.

Værelsestip: Hold ikke ferie her når det er påske
Dato for ophold: april 2022
Tak, 283tinan

Kære Gæst,

Først vil jeg gerne undskylde for min meget sende tilbagemelding på din karakteristik og kommentarer til dit ophold.
De er læst og delt internt for længe siden.

Du skal have mange tak for din tilbagemelding på dit ophold hos os på Comwell Holte.
Det betyder rigtig meget for os, at du har taget dig tiden til det.

Vi bruger alle tilbagemeldinger konstruktivt, så vi gør vores kollegaer, os selv og hotellet bedre og dygtigere.
Det har vi også allerede gjort på baggrund af dine kommentarer.

Jeg forstår godt, at ud ikke har Comwell Holte som dit første valg. Jeg håber, du vil prøve et af vores mange andre hoteller i stedet for.

Anmeldt d. 3. april 2022 fra mobile enheder

Utroligt venligt, imødekommende og hjælpsomt personale i receptionen! De små detaljer som at receptionisten lige gik med hen til den gang vi skulle nedad for at finde værelset, at de i den grad var venlige og imødekommende gjorde at vi følte os meget velkomne!

Dato for ophold: april 2022
Tak, 718stinaa

Kære Gæst,

Selvom det er ved at være længe siden, så vil vi gerne takke mange gange for din meget flotte tilbagemelding på dit ophold her hos os på Comwell Holte.
Det betyder rigtig meget for os, at du har taget dig tiden til det.

Jeg håber, vi snart igen kan få lov at byde dig velkommen.

Anmeldt d. 9. november 2021 fra mobile enheder

Værelset fint men det i en noget trist kælderlignende gang.
Service i receptionen var fin.
Morgenmad var fin uden at være prængende kaffen rigtig god.
Fint til et kort ophold men nok mere henvendt til møder og konferencer.
Som par weekend ophold mangler der noget luksus.

Dato for ophold: november 2021
Tak, 248bente
Christa Marker, Guest Services / Front Office hos Comwell Holte, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. november 2021

Kære Bente,

Mange tak for dine kommentarer til dit ophold på Comwell Holte.
Dine kommentarer bliver delt i vores ledergruppe, så vi kan bruge dem til at videreudvikle vores produkt, samt til inspiration den dag vi skal renovere værelser og gangarealer.

Jeg håber, vi igen i nær fremtid kan få lov at byde dig velkommen hos os på Comwell Holte.

Jeg ønsker dig en rigtig god søndag.

COMWELL HOLTE