114 US$
Expedia.com135 US$
Hotels.com135 US$
Travelocity135 US$
Anmeldt d. 3. april 2022 fra mobile enheder

Utroligt venligt, imødekommende og hjælpsomt personale i receptionen! De små detaljer som at receptionisten lige gik med hen til den gang vi skulle nedad for at finde værelset, at de i den grad var venlige og imødekommende gjorde at vi følte os meget velkomne!

Dato for ophold: april 2022
Tak, 718stinaa
Annette Kraglund, Guest Services / Front Office hos Comwell Holte, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juni 2022

Kære Gæst,

Selvom det er ved at være længe siden, så vil vi gerne takke mange gange for din meget flotte tilbagemelding på dit ophold her hos os på Comwell Holte.
Det betyder rigtig meget for os, at du har taget dig tiden til det.

Jeg håber, vi snart igen kan få lov at byde dig velkommen.

Jeg ønsker dig en rigtig god dag.

Comwell Holte

Anmeldt d. 9. november 2021 fra mobile enheder

Værelset fint men det i en noget trist kælderlignende gang.
Service i receptionen var fin.
Morgenmad var fin uden at være prængende kaffen rigtig god.
Fint til et kort ophold men nok mere henvendt til møder og konferencer.
Som par weekend ophold mangler der noget luksus.

Dato for ophold: november 2021
Tak, 248bente
Christa Marker, Guest Services / Front Office hos Comwell Holte, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. november 2021

Kære Bente,

Mange tak for dine kommentarer til dit ophold på Comwell Holte.
Dine kommentarer bliver delt i vores ledergruppe, så vi kan bruge dem til at videreudvikle vores produkt, samt til inspiration den dag vi skal renovere værelser og gangarealer.

Jeg håber, vi igen i nær fremtid kan få lov at byde dig velkommen hos os på Comwell Holte.

Jeg ønsker dig en rigtig god søndag.

Anmeldt d. 8. november 2021 fra mobile enheder

Sure tjenere, ingen mulighed for valg af aftensmad (kun fast menu), ingen service i receptionen, mange fejl og helt igennem dårlig standard hele opholdet. Anbefaler ikke Comwell Holte til nogen og kommer aldrig igen. Talte med flere andre gæster, som gav stærkt udtryk for deres utilfredshed med stedet og de ville heller aldrig komme igen. Hvis man skal vælge Comwell, skal man gå udenom Holte!

Dato for ophold: november 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, U296VNcamilla
Annette Kraglund, Guest Services / Front Office hos Comwell Holte, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. november 2021

Kære Camilla,

Mange tak for din feed-back på dit ophold hos os på Comwell Holte.
Vi er meget glade for, at du har taget dig tiden til det.

Jeg er ked af at høre om dine oplevelser, som jeg beklager mange gange.
Vi har delt din tilbagemelding i vores ledergruppe, som vi altid gør. Vi bruger det konstruktivt il at gøre os selv dygtigere og forbedre vores produkt.

Vi har allerede udvidet udvalget i restauranten en smule.

Det er helt forståeligt, at du ikke har lyst til at komme tilbage til os.
Jeg håber dog, at vi kan få lov at byde dig velkommen på et af vores mange andre Comwell Hoteller.

Jeg ønsker dig en rigtig god aften.

Anmeldt d. 9. oktober 2021

Jeg havde boet her 2 gange tidligere uden problemer , men overvejede at finde et andet sted på grund af de dårlige anmeldelser. Jeg bookede dog comwell Holte. aligevel.
Det var ganske udmærket. god søvnkvalitet, tilfredsstillende rengøring, nyt fitness rum i kælderen samt et meget venligt , hjælpsomt og imødekommende personale.
+ smilende og imødekommende personale
÷ kunne godt bruge friskpresset juice ved morgenmaden.
÷ Der var intet desinficeringsvæske til maskinerne i træningsrummet.

Dato for ophold: oktober 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, mach66

Kære Gæst,

Tusind tak for din fine og konstruktive tilbagemelding på dit ophold hos os på Comwell Holte.
Du må meget undskylde, at jeg først svarer retur til dig nu.

Jeg er meget glad for, at du valgte os igen, og at vi levede op til dine forventninger.
Selvfølgelig skal der være desinficeringsvæske i fitnessrummet. Det er der kommet igen.

Jeg er så glad for, at du blev mødt af glade og imødekommende kollegaer. Det er lige sådan, vi gerne vil være.

Jeg håber, vi får lov at byde dig velkommen igen en anden gang.

Jeg ønsker dig en rigtig god aften.

Anmeldt d. 6. oktober 2021 fra mobile enheder

Værelset lugtede af kloak. Vi kunne ikke få et andet fordi, alt var optaget.
Vores "forkælelses" meny måtte vi indtage i gang området, udenfor restauranten da alt optaget. Det var lidt som at spise på hovedbanegården. Det på trods af at vi havde bestilt overnatning, 3 retters meny OG plads i restauranten. Forretten var lunken op blev serveret på kold tallerken. Hovedretten og desserten var ok.
En del af personalet (medhjælpere i køkkenet?) virkede lidt som om de absolut ikke gad at være der.
Vi kan ikke anbefale Comwell Holte.

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, michaelj84