114 US$
Hotels.com104 US$
Priceline114 US$
Travelocity104 US$
Anmeldt d. 8. november 2021 fra mobile enheder

Sure tjenere, ingen mulighed for valg af aftensmad (kun fast menu), ingen service i receptionen, mange fejl og helt igennem dårlig standard hele opholdet. Anbefaler ikke Comwell Holte til nogen og kommer aldrig igen. Talte med flere andre gæster, som gav stærkt udtryk for deres utilfredshed med stedet og de ville heller aldrig komme igen. Hvis man skal vælge Comwell, skal man gå udenom Holte!

Dato for ophold: november 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, U296VNcamilla
Annette Kraglund, Guest Services / Front Office hos Comwell Holte, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. november 2021

Kære Camilla,

Mange tak for din feed-back på dit ophold hos os på Comwell Holte.
Vi er meget glade for, at du har taget dig tiden til det.

Jeg er ked af at høre om dine oplevelser, som jeg beklager mange gange.
Vi har delt din tilbagemelding i vores ledergruppe, som vi altid gør. Vi bruger det konstruktivt il at gøre os selv dygtigere og forbedre vores produkt.

Vi har allerede udvidet udvalget i restauranten en smule.

Det er helt forståeligt, at du ikke har lyst til at komme tilbage til os.
Jeg håber dog, at vi kan få lov at byde dig velkommen på et af vores mange andre Comwell Hoteller.

Jeg ønsker dig en rigtig god aften.

Med venlig hilsen
COMWELL HOLTE
Annette Kraglund
Receptionschef

Anmeldt d. 9. oktober 2021

Jeg havde boet her 2 gange tidligere uden problemer , men overvejede at finde et andet sted på grund af de dårlige anmeldelser. Jeg bookede dog comwell Holte. aligevel.
Det var ganske udmærket. god søvnkvalitet, tilfredsstillende rengøring, nyt fitness rum i kælderen samt et meget venligt , hjælpsomt og imødekommende personale.
+ smilende og imødekommende personale
÷ kunne godt bruge friskpresset juice ved morgenmaden.
÷ Der var intet desinficeringsvæske til maskinerne i træningsrummet.

Dato for ophold: oktober 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, mach66

Kære Gæst,

Tusind tak for din fine og konstruktive tilbagemelding på dit ophold hos os på Comwell Holte.
Du må meget undskylde, at jeg først svarer retur til dig nu.

Jeg er meget glad for, at du valgte os igen, og at vi levede op til dine forventninger.
Selvfølgelig skal der være desinficeringsvæske i fitnessrummet. Det er der kommet igen.

Jeg er så glad for, at du blev mødt af glade og imødekommende kollegaer. Det er lige sådan, vi gerne vil være.

Jeg håber, vi får lov at byde dig velkommen igen en anden gang.

Jeg ønsker dig en rigtig god aften.

Med venlig hilsen
COMWELL HOLTE
Annette Kraglund
Receptionschef

Anmeldt d. 6. oktober 2021 fra mobile enheder

Værelset lugtede af kloak. Vi kunne ikke få et andet fordi, alt var optaget.
Vores "forkælelses" meny måtte vi indtage i gang området, udenfor restauranten da alt optaget. Det var lidt som at spise på hovedbanegården. Det på trods af at vi havde bestilt overnatning, 3 retters meny OG plads i restauranten. Forretten var lunken op blev serveret på kold tallerken. Hovedretten og desserten var ok.
En del af personalet (medhjælpere i køkkenet?) virkede lidt som om de absolut ikke gad at være der.
Vi kan ikke anbefale Comwell Holte.

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, michaelj84
Anmeldt d. 29. august 2021

Vi var til familiefest på hotellet (bygningen ved siden af hovedbygningen) og havde booket et værelse for natten til vores lille familie. Vi havde ringet i forvejen to gange for at være sikker på at få et værelse tæt på festen samt booke en barneseng. Ingen af delene havde de til os. Med et held var der lige et værelse ledig ved festen alligevel og sengen kom så efterfølgende.
Maden til selve festen var okay, dog var kødet så sejt, at man næsten ikke kunne skære det over. Toilettet i kælderen var nærmest uhyggelig. På dametoilettet manglede der toiletpapir, et af håndtagene til dørene var faldet af og der var fyldt med edderkopper og edderkoppespind i båsen.
Hotelværelset var okay, dog lidt slidt og trist. Det var super ærgerligt at forlade hotelværelset næste formiddag, hvor man skulle zig-zagge imellem beskidt sengetøj, som rengøringen havde smidt i gangen, samt overtøj, drikkedunke, rengøringsmidler osv.
Morgenmaden var meget god, dog noget kedeligt brød.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Lene90210
Anmeldt d. 27. august 2021 fra mobile enheder

Jeg vil ALDRIG anbefale nogen at afholde et arrangement på Comwell i Holte. Ikke bare dårligt, men decideret uprofessionelt fra start til slut. Brudeparret havde betalt sig fra alt og Comwell havde ansvar for at alt skulle fungere optimalt, men desværre for dem og deres gæster var Comwell alt for store amatører til at afvikle et arrangement af den størrelse.

- Værelserne til de ældre og børnefamilier skulle gerne have været klar før kl 15.00 som er normal indtjekning. Men vi fik først vores værelse kl 15.30 og nogen endda tæt på kl 16.00. vi skulle til velkomstdrink kl 16.30 og vi kom for sent fordi vi ikke kunne nå at gøre os klar på den korte tid vi fik nu hvor rengøring af værelset var så forsinket. På dette tidspunkt havde vi end ikke fået vores opredning selvom de var forsinket med værelset.

- Maden var forsinket, og hovedretten endda en time. Ikke på grund af indslag fra festen, men antager der var kaos i køkkenet. Ifølge brudeparret var det kun desserten som matchede med det de havde prøvesmagt og bestilt. Altså var forretten og hovedretten ikke 100% det de havde bestilt, som man ellers må forvente! Kødet var rigtig godt, men alt tilbehør middelmådigt eller direkte ringe. Tjenerne begyndte at fjerne buffeten allerede 45-60 min efter de havde sat den ind, fordi de havde fået besked på at fjerne den på et bestemt tidspunkt. Men de var selv en time forsinket med maden, så hvorfor opdatere de ikke tidspunktet for afrydning!?
Ingen tjenere fyldte glas eller sørgede for alkoholfri vin og sukkerfri sodavand, som ellers udtrykkeligt var bestilt af brudeparret til specifikke gæster!

- Da maden var færdig var der ingen tjenere der hjalp med at flytte borde så der kunne blive plads til dansegulvet, som ellers var aftalt. Tjenerne blev gjort opmærk på dette, men lige lidt hjalp de.
Ydermere blev alt avec og kaffe bare placeret på et bord, og ikke serveret til hver enkelt ved bordene som også var bestilt.

- Spiritus og sodavand blev placeret på et bord og så kunne vi passe os selv. Brudeparret havde bestilt 2 bartendere og forhåndsudvalgt 8 drinks som gæsterne kunne vælge imellem. Bartendere og drinks så vi intet til før festen sluttede.

Alt i alt chokerende dårlig standard fra Comwell Holte. Jeg er meget skuffet og må indrømme at jeg havde forventet en 4-5 stjernet oplevelse. Istedet sidder jeg igen med en vigtig lektie; aldrig kommer jeg til at holde et arrangement på Comwell, hverken privat eller i firmaregi igen, hvis ikke noget drastisk ændrer sig.

Vi havde en super god dag og fest fordi at brudeparret har rigtig mange dejlige folk omkring sig, men bestemt ikke fordi at Comwell gjorde noget godt for at bidrage til en mindeværdig dag - tværtimod!!

Dato for ophold: august 2021
Tak, NicklasPro