“Best Real Italian Icecream in Torm”

Gelaterie C'era Una Volta
nr. 1 af 1 Dessert i Lucignano
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid
Anmeldt 17. juli 2018 fra mobile enheder

Dejlig is af de bedste råvarer serveret med Italiensk charme. Fantastisk smag og god konsistens. Det bedste sted at købe is i nærheden.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, tobiasqr

Anmeldt 8. juli 2018 fra mobile enheder

Gelaterie ligger i gågaden i lucignano centrum.
Super dejlig hjemmelavet is.
Så enkelt at der nærmest er kunst.
Italiensk Is når det er bedst..
Parkering i byen er lidt tricky, da man skal parkerer uden for selve serum, hvor alt er gågader ..Super hygge by.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, henrik k
Anmeldt 10. juli 2017 fra mobile enheder

Hvad kan man sige? Det var bare rigtig god is! Og beliggenheden i Lucignano er fantastisk, et dejligt afbræk når man besøger byen.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, PiaGS
Anmeldt 8. april 2017 fra mobile enheder

Super is af høj kvalitet. Hjemmelavet og altid frisk. Er værd at komme tilbage til. Var nød til at vende tilbage efter 30 min.

Dato for besøg: april 2017
Tak, ThomasDahlP
Anmeldt 17. oktober 2015

Det bedste is jeg nogensinde har fået! Mig og min familie var der hver dag for at få dejlig is. Hjemmelavet is med omtanke - der var glutenfri og laktosefri.
En dag var der ikke vores favorit (mynte), så lovede han at der ville være til næste dag - og det var der også! Kan ikke andet end at rose stedet helt op til skyerne.
Varmt anbefalt af familien Madejska Andersen.

Dato for besøg: august 2015
Tak, urszulamadejska

Rejsende, der kiggede på Gelaterie C'era Una Volta, kiggede også på

Foiano Della Chiana, Province of Arezzo

Montepulciano, Province of Siena

Har du været i Gelaterie C'era Una Volta? Fortæl om dine oplevelser!