Åben i dag: 10.00 - 18.00
Halv-privat heldags vin, olivenolie og kulturel rundvisning

Book på forhånd

fra 94,41 US$
fra 132,60 US$
fra 196,25 US$
Anmeldt d. 18. oktober 2019 fra mobile enheder

Et rigtig dejligt besøg hos Anoskeli.

Vi ankom uanmeldt, men blev alligevel modtaget godt.
Der var en god service og god betjening.
Det var nogle rigtig gode vin (vi købte dem vi havde plads til i kufferteren) og en rigtig god rundvisning i produktionen efterfølgende.
Prisniveau pr vin: 10-14 Euro.

Kan varmt anbefales.

Dato for oplevelse: oktober 2019
1  Tak, martinmG4190RD
Anmeldt d. 17. oktober 2018 fra mobile enheder

Dejlig tur, masser af viden. Skønne produkter. Ville være rart med en større kuffert. Måske ikke for mindre børn.

Dato for oplevelse: oktober 2018
3  Tak, Helena A
Anmeldt d. 31. august 2017

Vi fik en rundvisning på olivenmøllen med detaljerede forklaringer, der gjorde besøget interessant selv om det var uden for sæson og møllen ikke pt var i brug.
Efter rundturen blev der dækket op til vinsmagning med utroligt meget tilbehør (små brød med olivenolie og citron, charcuteri, tomater, agurker, oliven, frugt....). For hele herligheden betalte vi 5 euro per person. Vi havde en fantastisk oplevelse og Efi var en pragtfuld og opmærksom rundviser og vært. Bestemt et besøg værd

Dato for oplevelse: august 2017
1  Tak, mettewerdelina
Anmeldt d. 4. maj 2017

vi spurgte i Platanias, hvor vi skulle hen for at købe den bedste oliven-olie og blev henvist til Anoskeli.
vi fik SÅ meget mere end oliven-olie! Først en rundvisning på oliven-møllen. Dernæst en seance med smagning af alle de skønne vine, hvortil vi fik serveret et fad med brød med olivenolie, et fad med grønt-sager og et fad med æbler drysset med kanel - jeg tror, det kostede 5 Euro og det var det værd.
Absolut et besøg værd

Dato for oplevelse: april 2017
1  Tak, Mona_Nielsen
Anmeldt d. 28. april 2015

På tur gennem bjergene fik vi øje på et skilt med vin og olivenproduktion.
Efter en køretur på smalle bjergveje/ stier ca 5 km (på skiltet stod 2 km) dukker
Farmen op.
Du bliver budt varmt velkommen af en sød og venlig person der høfligst spørger om du ønsker en rundvisning.
Vi valgte rundvisning med afsluttende smagning.
Sartede med olivenproduktion, hvor de lokale bønder afleverede økologiske oliven i store sække, og fik forklaret hele procesen fra pressen til flaskepåfyldning. Vineriet er kun 4 år gammelt, og det laves vin på egne druer. Efter en grundig gennemgang af vinfremstilling og lagning fortsættes med smagning af oliven og vin.
Alt i alt en super oplevelse i skønne omgivelser og fortalt af meget sød og venlig person.
Og prisen for det hele ? 5 euro pr person - varighed ca 1 1/2 time.

Dato for oplevelse: april 2015
Tak, Ole S