“Fantastisk mad, men betjeningen halter lidt”

Osteria Pizzeria Per Bacco
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 29. juli 2018 fra mobile enheder

Man kommer ind ved at gå ned til venstre for bygningen (sommer).
Var der to aftener i træk. Fik forskellige retter, der alle var i topklasse.
Deres pizza fra brændefyret ovn var fantastisk.
Men... selvom betjeningen løb rundt for at nå det hele, var der lang ventetid og lettere forvirring. Der. Rude nok have været en ekstra ansat.
Personalet taler udemærket engelsk.
Alligevel 4 stjerner da maden var i top

Tak, Jesper1972

Anmeldt 2. august 2017 fra mobile enheder

Gode pizzaer. Klart anbefales. Der er pizza til alle smage. Forventes ankomst efter kl 20 kan der være kø for at få et bord.

Tak, at1969
Anmeldt 29. juli 2017

Var blevet anbefalet Pizzeriaet, men sikke en skuffelse. Vi bestilte de dyreste pizzaer med bla.a trøfler, ansjoser, salami m.v. Da vi havde ventet i 45 minutter ankom 2 tykke bunde med smeltet ost og stort set ikke andet, vi kan ikke anbefale stedet og vil aldrig komme der igen.

Tak, Annette S
Anmeldt 27. juli 2017 fra mobile enheder

Bedste pizza jeg har smagt til dato. Service ikke den bedste, men maden overskyggede absolut dette. 5 for mad 3 for service.

Tak, Bo A
Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Vi ankom 5 mennesker en travl lørdag aften, kan anbefale at man bestiller bord. Restauranten var helt fyldt op og der stod mange i kø.
Vi bestilte både div pizza og pasta retter, dessert og alt var lækkert, og veltilberedt af friske råvare.
Vin kortet er også interessant.
Selv om, der var meget travlt i restauranten, fik vi god og effektiv service. Priserne er yderst favorable og der er fuld valuta for pengene. Vi kommer meget gerne igen.

Tak, Jørgen N

Rejsende, der kiggede på Osteria Pizzeria Per Bacco, kiggede også på

La Morra, Province of Cuneo

Har du været i Osteria Pizzeria Per Bacco? Fortæl om dine oplevelser!