“Kan varmt anbefales”

Osteria More e Macine
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 13. marts 2017 fra mobile enheder

Dejlig sted, som varmt kan anbefales. Lækker mad, venligt personale og god stemning, her mødes lokal befolkningen til rigtig god mad og dejlige vine

Dato for besøg: marts 2017
Tak, Jette S

Anmeldt 24. november 2016

Uden at være super duper fik vi et dejligt måltid i hyggelige omgivelser og i godt selskab. Kom godt rundt om menukortet, så meget af det kunne vurderes af bordet. Pris og kvalitet hænger sammen, og her gjorde det det rigtig fint.

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, 6leifl
Anmeldt 16. oktober 2016 fra mobile enheder

Top mad, top betjening og alt hvad hjertet og maven begærer! Det bedste sted vi spiste på vores Norditalien tur...

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Stine J
Anmeldt 29. september 2016

Det virkede som om der var for travlt på Osteria e Macine. Tjeneren blev fornærmet da vi ikke kunne lide hans forslag til vinen. Maden, som i øvrigt smagte godt, kom på bord inden vi fik vin.

Dato for besøg: september 2016
Tak, Wilfred_Iben
Anmeldt 26. juli 2016 fra mobile enheder

Vi spiste på terrassen under parasollerne, der var dog koldt og det regnede, så husk at bestille bord.
Vejret ødelagde nok noget af vores oplevelse. Maden er med lidt blandede holdningerne, da lasagnen til forret var absolut fantastisk, men de andre retter haltede lidt.
Vi fik en dårlig rødvin til, og kunne godt have brugt lidt guide til at vælge vinen ud fra et kæmpe vinkort.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 806signep

Rejsende, der kiggede på Osteria More e Macine, kiggede også på

La Morra, Province of Cuneo

Har du været i Osteria More e Macine? Fortæl om dine oplevelser!