“God italiensk mad”

Osteria More e Macine
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt for 24. november 2016

Uden at være super duper fik vi et dejligt måltid i hyggelige omgivelser og i godt selskab. Kom godt rundt om menukortet, så meget af det kunne vurderes af bordet. Pris og kvalitet hænger sammen, og her gjorde det det rigtig fint.

Tak, Leif L

Anmeldt for 16. oktober 2016 fra mobile enheder

Top mad, top betjening og alt hvad hjertet og maven begærer! Det bedste sted vi spiste på vores Norditalien tur...

Tak, Stine J
Anmeldt for 29. september 2016

Det virkede som om der var for travlt på Osteria e Macine. Tjeneren blev fornærmet da vi ikke kunne lide hans forslag til vinen. Maden, som i øvrigt smagte godt, kom på bord inden vi fik vin.

Tak, Wilfred_Iben
Anmeldt for 26. juli 2016 fra mobile enheder

Vi spiste på terrassen under parasollerne, der var dog koldt og det regnede, så husk at bestille bord.
Vejret ødelagde nok noget af vores oplevelse. Maden er med lidt blandede holdningerne, da lasagnen til forret var absolut fantastisk, men de andre retter haltede lidt.
Vi fik en dårlig rødvin til, og kunne godt have brugt lidt guide til at vælge vinen ud fra et kæmpe vinkort.

Tak, Signe Damgaard P
Anmeldt for 6. juli 2016 fra mobile enheder

Denne restaurant og dens fortrinlige retter, glimrende vine og afslappede stemning midt i La Morra besøger vi hver gang, vi er i La Morra.
Kan ikke anbefales nok.

Tak, Ole Riis O

Rejsende, der kiggede på Osteria More e Macine, kiggede også på

La Morra, Province of Cuneo

Har du været i Osteria More e Macine? Fortæl om dine oplevelser!