“Her spiser vi ofte.”

Osteria More e Macine
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Denne restaurant og dens fortrinlige retter, glimrende vine og afslappede stemning midt i La Morra besøger vi hver gang, vi er i La Morra.
Kan ikke anbefales nok.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Ole Riis O

Anmeldt 21. september 2015

Dejlig terrasse og lækker mad. Det var nok det bedste sted vi spiste i La Morra. Stor udvalg I von, som også sælges på stedet.

Dato for besøg: september 2015
Tak, Gitte H
Anmeldt 3. september 2015

Syntes det var super godt, og der var rigeligt med mad, rigtig godt vinkort, og du kan også købe vin med hjem, det eneste man kunne sætte en lille finger på var betjeningen, men den var på ingen måde kritisk.

Dato for besøg: august 2015
Tak, Jess P
Anmeldt 25. august 2015

Behagelig service. Et lækkert udvalg af retter, oste og frem for alt vine.
Et perfekt sted af spise frokost.
Vi fik vitello tonnarto og kanin lasagne, meget lækkert.

Dato for besøg: august 2015
Tak, 111jesperc
Anmeldt 8. juli 2014

Vi har været her før og denne gang to gange på samme dag. I en absolut afslappet atmosfære præsenteres man for menukortet på en stor tavle. Alt, vi har smagt, har været fortrinligt og vinen ligeså. Kæmpe vinkort med lokale vine til absollut rimelige priser, dvs ikke meget dyrere en i forretninger eller hos vinproducenter. Prøv Vitello Tornato og oksetatar.

Dato for besøg: juli 2014
Tak, Ole Riis O

Rejsende, der kiggede på Osteria More e Macine, kiggede også på

La Morra, Province of Cuneo
La Morra, Province of Cuneo

Har du været i Osteria More e Macine? Fortæl om dine oplevelser!