“Tilbage i stærk stil”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 16. juli 2017

Klassisk servering med de kendte elementer. En lille insalata russa som appetiser herefter carne cruda og en fantastisk kanin med brisler - der var ikke et øje tørt.

Tak, Klaus H

Anmeldt 13. november 2016

Vi nød deres fremragende menu og drak dejlig Barolo til. Alt til rimelige priser sammenlignet med danske priser. Betjeningen var venlig og kompetent og maden blev serveret i et passende tempo.
Restauranten var fyldt. Heldigvis havde vi reserveret bord. Det var en god ide.
Restauranten kan virkelig anbefales.

Tak, Jens H
Anmeldt 5. november 2016

Restauranten var fyldt. Heldigvis havde vi reserveret bord. Det var en god ide.
Restauranten kan virkelig anbefales.

Tak, Jens H
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Vi spiste her på terrassen med udsigt over landskab og vinmarker. Smagemenuen var fremragende med mange ingredienser, som vi normalt ikke spiser. Vi gik til restauranten fra La Morra over Santa Maria. God ide for dem, der er i rimelig træning.
Denne restaurant kan absolut anbefales på alle områder.

Tak, Ole Riis O
Anmeldt 25. august 2015

Alt var bare fantastisk. God betjening, engelsk spisekort, super lækker mad. Vi fik anbefalet en rødvin som kunne gå til alle de retter som vi valgte. Jeg er ikke den store rødvins drikker, men den Nebiolo som vi fik faldt i min smag. Jeg kommer helt sikkert tilbage.

Tak, 25.118.660

Rejsende, der kiggede på Osteria Veglio, kiggede også på

Barolo, Province of Cuneo
La Morra, Province of Cuneo

Har du været i Osteria Veglio? Fortæl om dine oplevelser!