Anmeldt d. 2. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde et dejligt ophold på Sommersolen på Samsø
Kathrine og Peter's B&B ligger i en rolig og idyllisk landsby,og faciliteterne levede fuldt ud op til vore forventninger:
En behagelig seng, hyggeligt fælles opholdsrum og gode badeforhold - alt var pænt og rent
Kathrine og Peter er rigtig flinke og service er i top. Vi tilkøbte morgenmad, og fik hjemmebagte grovboller, blødkogte æg m.m og stort set alt var økologisk.

Vi kan varmt anbefale Sommersolen, og vi kommer der rigtig gerne igen, når Samsø trækker i os igen ☀️☀️☀️

Kærlig hilsen
Mette & Søren, Vejle

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Tourist164829
Anmeldt d. 26. august 2019 fra mobile enheder

Vi kom til sommersolen på en weekend tur og blev godt modtaget fredag. Værelset som hed strandværelset var virkelig lækkert og en rigtig god seng var der også. Morgenmaden er helt i top med blødkogte æg, hjemmebagte friske boller og andre lækkerier. Der er gratis kaffe og the. Et køleskab til rådighed samt en opholdstue og lækker have. Der er fuldstændig fred og ro, det var virkelig skønt

Dato for ophold: august 2019
Tak, Vinni M
Anmeldt d. 6. august 2019 fra mobile enheder

Hyggelige værelser med gode faciliteter og tænkt på detaljerne. Der var både mulighed for at slappe af i haven, i fælles stuen og værelset var gennemført efter det tema de hver især havde. Helt klart en god oplevelse

Dato for ophold: august 2019
Tak, Ann J
Anmeldt d. 28. juli 2019

Sommersolen Ligger i Onsberg meget tæt på færgen og Tranebjerg. Har man cykel med, er det et perfekt udgangspunkt på at udforske Samsø.
Vi blev taget godt imod til checkinn og fik det muntre rum. Det er absolut ikke kæmpe men pænt og rent.
Der er koldt vand i køleskabet og fri afbenyt af kaffe.
Ejerne er super søde og vi valgte heldigvis deres lækre morgenmad med blødkogt æg og lækre hjemmebagte boller.
Der er et toilet/bad så der skal man være lidt skarp om morgenen. Absolut anbefalelsesværdigt sted

Dato for ophold: juli 2019
Tak, steenv_13
Anmeldt d. 22. april 2019 fra mobile enheder

Vi kom på motorcykel med den sene færge, så vi var der ca 21.15 det var intet problem at checke ind så sent. Vi fik også lov at stille motorcyklerne i carporten hvilket var dejligt.. både værelser og toilet var rent og velholdt
Super flinkt værtspar

Dato for ophold: april 2019