“Dårlig øl, dårlig mad, dårligt værtsskab”
Anmeldelse af Samsø Bryghus

Samsø Bryghus

Vi kom en gruppe venner, og startede med at blive svinet til af ejeren.
Efter en gardin skideballe fik vi endelig liv at smage den første øl af seks i ølsmagningen.
Maden der blev serveret til var ikke imponerende og alt smagte af dårlig sylte teknik...
Alle seks øl endte med at smage af det samme, så alt i alt et skuffende besøg, i næsten ulækre rammer.

Dato for besøg: september 2020
Tak, christofferm483

Anmeldt 11. september 2020 fra mobile enheder

Lokal bryggeri i udkanten af Nordby. Vi fik ikke lejlighed til at se selve bryggeriet. Fin butik og små øl til 44 kroner pr. stk.

Dato for besøg: september 2020
Tak, PerR_13
Anmeldt 12. august 2020

Spændende øl
Bryghuset brygger en lang række øl - flere af dem har navne på byerne å Samsø.
Der er lidt for enhver smag. Et besøg er et must for ølentusiaster.
Vi nød øllene udenfor i det dejlige vejr, i gården, hvor der var mange borde/bænkesæt.
Øllene kan også købes i øens dagligvarebutikker.
Der er mulighed for rundvisning og ølsmagning efter tilmelding. Dette foregår om aftenen efter caféns lukketid. Der skal tilmeldes.
Stedet serverer også lette retter med økologisk mad. Der forhandles også diverse lokale produkter, bl.a. mel, maltbolsjer, kød, grønsager - alt hjemmeavlet og økologisk.

Tak, 291ingerf
Anmeldt 30. juli 2020

Vi fik 3 uåbnede øl kort før lukketid, som vi skulle tage med os. Da vi satte os blandt de resterende 25 gæster, fik vi en spydig kommentar omkring det at vi fortsat var på stedet. Vi føltes os hverken værdsatte som kunder, turister eller gæster. Øllen smagte fint, men værtskabet skal finpudses.

Tak, LeForceMajeure
Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

God mad og godt udvalg af drikkevarer fra eget bryggeri. Høflig betjening. Hyggelige omgivelser i gården.

Tak, 12jesperj

Rejsende, der kiggede på Samsø Bryghus, kiggede også på

Har du været i Samsø Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!