“Hyggeligt sted, kommer meget gerne igen”
Anmeldelse af Café Øro

Café Øro
Anmeldt 8. august 2021

Hyggeligt sted, og dejlig morgenmad hvor man virkelig kan smage at pigerne som har stedet, gør det fremragende - kommer meget gerne igen

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 920dortej

Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Øro er en skøn lille fredfyldt café midt i Nordby fyldt med landlig idyl og hygge. Morgenmaden vi fik var dejlig velsmagende og en fryd for øjet, god kaffe og bare et meget anbefalelsesværdigt sted at besøge skulle man befinde sig i Nordby eller tæt ved.

Tak, sofieh969
Anmeldt 29. juli 2021

Et dejligt sted til morgenmad, frokost og kaffe/kage. Serveringerne er kreative og velsmagende. Der er hyggeligt indenfor, og helt fantastisk når vejret er til at sidde ude.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Netrom

Rejsende, der kiggede på Café Øro, kiggede også på

Har du været i Café Øro? Fortæl om dine oplevelser!