“Best pizza ever!”
Anmeldelse af Ildegal Samsø

Ildegal Samsø
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Jeg har til dato aldrig valgt, at spise pizza på en restaurant, men det ændrede sig i sommerferien. Duften af det lifligste bagværk fik mig ind i forretningen og helt familien fik pizza - 4 fx slags. Det her er pizza i verdens klasse og når Bæst (velfortjent) kan blive kåret til at have verdens 5. bedste pizza, så er det kun fordi dem der udvælger ikke har været ved Ildegal. Hvis de rejste til Samsø ville Ildegal stikke Napoli big time. Så rejs til Samsø og få verdens bedste pizza.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Marianne J

Anmeldt 2. august 2021 fra mobile enheder

Vi bestilte en Spicy. En tynd og sprød bund. Gode smage og meget afbalanceret pizza. Appetitvækkende udseende og helt sikkert værd at prøve.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Serpaadet
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Altid super gode pizzaer og altid meget venlig og meget imødekommende betjening. Vi har spist pizza x mange fra Ildegal og vil bestemt også gøre det fremadrettet.

Tak, Simon W
Anmeldt 19. juli 2021 fra mobile enheder

En af de lækreste pizza jeg har fået! Gode lokale råvarer og specialiteter. Også god betjening og hyggeligt stemning!!

Tak, majaibsen
Anmeldt 14. juli 2021 fra mobile enheder

Ildegal laver gode og velsmagende pizzaer.
Med gode råvarer og god afbagning.

Men de er ikke helt billige. Til gengæld er de populære og man skal bestille på forhånd.

Tak, jacobbenand

Rejsende, der kiggede på Ildegal Samsø, kiggede også på

Har du været i Ildegal Samsø? Fortæl om dine oplevelser!