Hotels.com
eDreams
Travelocity
Snaptravel
Anmeldt d. 23. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk B&B beliggende i det idylliske Nordby.
Dejlige værelser, skøn morgenmad med hjemmelavet brød og Samsø specialiteter og ikke mindst et meget imødekommende og venligt værtspar der gør alt for at man føler sig godt tilpas.

Anbefaling:indkøb nogle ventilatorer til værelserne - dem på 1. sal ud mod vejen er meget varme

De varmeste anbefalinger herfra - book et besøg næste gang Samsø besøges

Tak, 20zac
Søren Stage-Madsen, Ejer hos Stay by Stage, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. september 2020

Kære Gæst.

Tusind TAK for den dejlige anmeldelse af vores B&B-Stay by Stage, Nordby Kro, den er vi rigtig glad for !

Vi håber at kunne byde Jer velkommen en anden gang igen i Nordby på skønne Samsø ☀️

Anmeldt d. 15. august 2020 fra mobile enheder

Super dejligt B&B på Samsø. Vi havde en fantastisk uge på dette dejlige sted. Brudesuiten lå ud til en stor have med borde og bænke. Personalet og ikke mindst værts parret er super flinke og skaber en god stemning for alle. Morgenmaden har hjemmelavet boller og pålæg dertil. Den ligger i den lille by Nordby, men byen har nok med restauranter til alle. Jeg har aldrig set så man gamle bindingsværk huse i samme by. Det er bare så hyggeligt.

Tak, Roland2807

Anmeldt d. 14. august 2020 fra mobile enheder

Fremragende service. Vi blevet taget godt imod af Søren og Charlotte. De var hjælpsomme og imødekommende under hele opholdet og bidrog til en rigtig god stemning på stedet, så man følte sig hjemme. Morgenmaden var ideel og super lækker. Dejlige værelser, og godt med det fælles opholdsrum. Placeringen i Nordby var ideel, med hyggelige omgivelser, lækker restaurant og tæt på strand.

Her vil vi gerne komme igen!

Tak, Annadanmark

Kære Anna.

Anmeldt d. 12. august 2020

Det nyrestaurerede dobbeltværelse ‒ med en »smal« dobbeltseng, hvilket vi så allerede ved bestilling ‒ med altan var lyst, fint og enkelt og super. Selv en Nespresso-maskine med kaffekapsler var der foruden den gratis lille flaske prosecco. Altanen var indbydende med en god udsigt, men ellers »privat«. Perfekt.

Morgenmad var tilkøb, men for 80 kr. pr. person var det overdådig.

Betjeningen var perfekt og lidt til!

Vores varmeste anbefaling! Ejere og personale er garanter for en supergod oplevelse.

Tak, Agricola2r

Anmeldt d. 11. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde et par fantastiske dage hos Stay by Stage.
Den gamle kro i Nordby er nu dette familieejet b&b.
Søren og Charlotte har et super b&b, de er meget imødekommende og der bliver vist kærlighed til alle gæster, og de har altid tid til en lille snak, ved ankomst bliver der brugt tid på at vise rundt. Virkelig et sted hvor man føler sig godt tilpas lige fra man ankommer.
Der er 2 fællesrum med gratis kaffe og the, spil TV, mikroovn og køleskab, der stor have med borde og stole, selv liggestole.
Morgenmaden er super lækker, hjemmebagt brød, frisk frugt, og lokale råvare.
Værelserne er i en rigtig god stand og rene, smagfuld indrettet, med det man nu har brug for, der er lagt håndklæder frem og sengen er redt ved ankomst.
Eneste ønske er at der ikke havde været så lyt på værelserne.
Kommer vi igen til Samsø skal vi helt klart bo her, ærgerligt at der kun var plads til os i to dage.
Alt i alt virkelig et besøg værd.

Tak, checondra