Anmeldt d. 2. juli 2020

Vi boede i 3 nætter ( værelse nr. 7, med terrasse) og med morgenmad. Virkelig et hyggeligt sted, hvor man får en fornemmelse af at personalet vil dig det bedste. I disse Corona tider bliver der tænkt over hygiejne ved morgenmaden.

Værelsestip: Værelse nr.7 og 8 har en skøn terrasse med udsigt over en skøn have
Tak, x x
Anmeldt d. 24. juni 2020 fra mobile enheder

Vi boede i 3 nætter med morgenmad. Fint rent, hyggeligt værelse med godt internet, så vi manglede ikke TV’et. Mulighed for at nyde solnedgangen udenfor ved det lille cafe bord.Det er muligt både at lave kaffe og se TV i et af de 2 fællesrum. Morgenmaden var meget delikat med hjemmebagt brød og marmelader serveret af det meget venlige værtspar og deres udvalgte medarbejdere. Kan absolut anbefales.

Tak, ThorkilJensen
Anmeldt d. 3. juni 2020 fra mobile enheder

Vi boede på et andet overnatnings sted men skulle spise morgenmad her, må bare sige vi synes det var dejligt, lækkert og hel i top. Hjemme lavet boller, franskbrød og rugbrød det smagte så godt, alt var helt i top, vi kunne godt tænke at overnatte her en anden gang. Det som også er med til at gøre man er glad for et sted er stemingen og den kan kun skabes hvis man mener det, og ægteparret som står for stedet er så venlige og behagelige så man føler sig meget velkommen så dejligt, og de skaber en dejlig stemning så man netop føler sig velkommen

Tak, mariannes153
Anmeldt d. 3. juni 2020

De varmeste anbefalinger. Kommer meget gerne igen. Meget hyggelig, nærværende, og venlig atmosfære. Skøn morgenmad med bl.a. hjemmebagte boller. (prøv den lokale rabarbermarmelade)
Pænt og rent. På badeværelset er der skøn showergel og shampoo.

Tak, lonea830
Anmeldt d. 25. november 2019 fra mobile enheder

Vi var tre vennepar der tilbragte en dejlig weekend på dette hyggelige og venlige hotel, hvor vi i den grad følte os velkomne og taget godt imod. Dejlig morgenmad, rar atmosfære og venlige mennesker.
Vi hyggede os i den fælles stue med brædtspil. Dejligt at man kan medbringe egne drikkevarer og at der er the og kaffe til rådighed. Det er et stort plus.
De bedste anbefalinger med 5 store . Vi kommer tilbage en dag

Dato for ophold: november 2019