Åben i dag: 08.30 - 18.00
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Sådan kan du opleve Skischule Rot Weiß Rot
fra 304,88 $
Anmeldt d. 26. januar 2020 fra mobile enheder

Super god oplevelse på 5 dages ski skole for begynder i en alder af 52 år, og aldrig før prøvet at stå på ski med 2 1/2 dag med Instruktør Mie og 2 1/2 dag med Instruktør Annabel super kompetente.
Kan varm anbefales.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, K6312VDfrankc
Anmeldt d. 13. januar 2020

Vi har haft to børn på 11 + 13 på skiskole. Det er 10. gang på ski og de skulle ha privattimer 2 dage.
Victor og Victoria skal ha 5 store stjerner, vores erfarne børn fik et ekstra hak op både på smil, hastighed og stil og man var ikke i tvivl om det var mere end alle pengene værd.
Vi har også haft dem på skiskole på hold flere år. Og det har altid været en stor fornøjelse. I år var dog særlig speciel. Tusind tak til de dygtige instruktører

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, christinasZ5917MH
Anmeldt d. 31. december 2019 fra mobile enheder

Vi er en familie på 5 der skulle på ski første gang. Vi blev fordelt på passende hold og alle instruktører var super flinke og dygtige. Der er dog virkelig mange som skal på skiskole mellem jul og nytår men pisterne er brede.

Tak, 49jesperl
Anmeldt d. 19. marts 2019

Min 9-årige datter skulle for første gang i sit liv prøve at stå på ski. Efter 3 x to timers undervisning med FREDERIK havde hun totalt lært teknikken og kunne efterfølgende klare flere røde pister og endda også en sort! Meget, meget sød underviser og virkelig god til børn. Vi mødte også danske KASPER fra samme skiskole, og han var ekstraordinært hjælpsom, i en situation hvor vores søn på 13 havde mistet sin ene ski under en lifttur. I snestorm tog han turen ind under lifterne og fandt skien i den høje, løse sne og bragte skien tilbage til os! God stil!

Dato for oplevelse: marts 2019
1  Tak, Therese Z
Anmeldt d. 12. marts 2019 fra mobile enheder

Vi var på skiferie i en uge i Wagrain, der i sig selv er super oplagt for børnefamilier. Skiskolen Rot - Weiss - Rot var et super sted for vores to børn på henholdsvis 3 og 4 år som derfor var i det såkaldte Kinderland. Børnene havde nogle helt igennem fantastiske dage på skiskolen, der har de sødeste, mest imødekommende og glade undervisere, der tydeligt går op, hvordan børnene har det. Samtidig med at børnene har det skide sjovt, så lærer de også en hel masse, og vi har set en kæmpe udvikling hos dem begge!! Tak til den unge danske pige som vores børn havde som underviser, Laura Dyhr! Skiskolen kan alt i alt klart anbefales!

Tak, 205amaliel