Åben i dag: 09.00 - 17.00
Perfekt familietur

Vandretur med forskellige ruter. forskellige legepladser hele vejen rundt. Anbefale at tage... læs mere

Anmeldt d. 21. juli 2020
338maleneg
fra mobile enheder
Skønt sted

Alletiders sted for hele familien. Panoramaudsigt og mange sjove aktiviteter også for helt små... læs mere

Anmeldt d. 14. juli 2020
Louise S
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Wagrain
fra 99,98 $
fra 82,74 $
fra 143,02 $
fra 120,24 $
Anmeldt d. 17. februar 2016

God udgangspunkt til det meste af områdets pister. Masser af restauranter af svingende kvalitet og pris niveau

Dato for oplevelse: januar 2016
Tak, 739DanJ739
Anmeldt d. 10. august 2015

Super godt udflugtsmål - især hvis man har børn med. Man skal dog sætte hele dagen af, så husk en madpakke - eller spis på en af de mange restauranter.

2  Tak, Krunufjall
Anmeldt d. 1. august 2015 fra mobile enheder

Er man til naturen , badning, hygge og ellers aktiv ferie eller bare afslapning i et harmonisk miljø vil jeg godt anbefale stedet til sin sommerferie sammen med sin familie .Det super lækre omgivelser.
Vi vender absolut tilbage igen
Vh
Fam Jensen
Sæby Nordjylland

Dato for oplevelse: august 2015
4  Tak, tsaous
Anmeldt d. 29. juli 2015 fra mobile enheder

Med liften næsten over skyerne findes det smukkeste paradis for børn og barnlige sjæle med mulighed for skønne vandreture

Tak, Solsikke73
Anmeldt d. 24. juli 2015 fra mobile enheder

Grafenberg er et godt sted for dem der ikke er så gode til at stå på ski. Der er ikke så svære bakker, du/i kan komme direkte over på flachau med G-link, G-link tager ikke lang tid. Du/i kan også komme over mod st. Johan og Alpendorf hvor der er lidt sværere pister.

1  Tak, Line Dahl G