“Uengageret og flabet betjening”
Anmeldelse af Meyer's deli

Meyer's deli
Kvarter: Frederiksberg
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

På jeres hjemmeside står der, ”Vi er åben og SÅ klar på igen at byde jer velkommen […]”. Det var desværre ikke helt min oplevelse, da jeg sammen med 4 veninder havde bestilt bord fredag d. 30.4.2021 kl.10.

Efter at have taget et kig på menukortet, spurgte jeg en ung mandlig medarbejder, om der var mulighed for at bestille noget glutenfrit. Han svarede, at det var der ikke. Der var kun en salat, hvilket ikke lige var det, jeg havde håbet på, når tanken var at spise brunch. Det er desværre ofte min oplevelse, at det kan være vanskeligt at få GF brød, hvorfor jeg for en sikkerheds skyld havde medbragt min egen bolle. Jeg spurgte derfor, om der var mulighed for, at jeg kunne købe noget ost og spise min glutenfri bolle. Han svarede, at det kunne jeg bestemt ikke, når nu jeg ikke havde købt bollen hos Meyers. Som allerede nævnt var jeg sammen med 4 veninder, som havde bestilt brunchmenuer, mens jeg havde bestilt kaffe og friskpresset juice. Medarbejderen belærte mig efterfølgende, i en yderst ubehagelig og nedladende tone, om at jeg burde havde undersøgt menuen hjemmefra. Efter en længere diskussion endte han med at smide 2 stykker ost over disken. Senere da han skulle tage imod vores bestilling ved bordet, sagde han, ”og du havde så dit eget brød med.” Medarbejderen gentog samme kommentar mindst tre gange i løbet af den tid, vi sad ved bordet. I det hele taget opførte han sig uengageret, uopdragent og uprofessionelt.
Det skal samtidig nævnes, at der efterfølgende kom en sød og meget venlig kvindelig medarbejder over til mig. Hun forsikrede mig om, at jeg ikke skulle tage mig af ham, og selvfølgelig kunne spise min medbragte bolle i selskab med mine veninder.

Jeg er dybt forundret over, hvordan medarbejderen mødte mig som kunde, og i øvrigt medvirkede til at skabe en dårlig stemning. Det var bestemt ikke mit billede af Meyers…

Dato for besøg: april 2021
Tak, Frederikke K

Anmeldt 29. december 2018

Grådigheden kender ingen grænser her!
Bestilte nytårmenu kl 22 som desværre skulle annulleres. Kontakter dem kl 9.30 dagen efter, men fik blot et ulogisk svar om at den skal annulleres 5 dage inden..
I har ikke nået at bestille de varer hos jeres leverandør før vi kontaktede jer så jeres forklaring holder ikke.

Dato for besøg: december 2018
Tak, 491jesperr
Anmeldt 23. oktober 2018

udover unge og uprøvede tjenere - der formåede at tabe en tom flaske ned i min nakke - havde jeg en besynderlig oplevelse på Meyer´s Deli. Min datter er veganer og på menukortets engelske versione står der "vegan" mens på den danske oversættelse står der "vegetar". Så vi nåede at bestille en fake veganer-ret.......som viste sig at være langt fra vegansk .

Og så til skyhøje priser.........

Dato for besøg: september 2018
Tak, Lars M
Anmeldt 30. juni 2018

Flere gange har vi været uheldige at få knastørre Kanelsnurrer.
Jeg spørger hver gang om de er fra i dag - og svaret er selvfølgelig - ja! Men alt for ofte er de så tørre og kedelige, så de ikke er værd at spise. Det er absolut ikke i orden og de er jo heller ikke billige.
Tit er brødet ikke kommet ved 8-tiden om morgenen eller der er meget begrænset udvalg

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Birgitte60
Anmeldt 25. marts 2018 fra mobile enheder

Øv øv øv.. har altid været vild med alt lige fra opskrifter på bagværk til køb af delikatesser .... besøg i The Big Apple ... meeen lørdag på Frederiksberg skulle vi så have frokost.. bestilte en Meyer klassiker burger med tilbehør. Neutral tør og intetsigende :( frites med Mayo dip super lækre meeeen burgeren øv øv øv.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, GitteN93

Rejsende, der kiggede på Meyer's deli, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Meyer's deli? Fortæl om dine oplevelser!