“et godt spisested”

Køkkener: Mexicansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 29. januar 2020

Vi havde bestilt bord gennem R2N, og det hele var klar ved ankomst. Retterne var rigtig gode, de smagte lækkert. Vi fik kæmperejer i hvidløg, samt stegt mørbrad. Der var så meget at vi næsten ikke kunne få desserten ned, Nøddetærte med is.

Tak, Scanshow

Anmeldt 26. november 2019

Det blev til en dejlig aften med god mad. Portionerne er måske en smule for store når hvis man skal spise op uden at få ondt i maven dog til en overskuelig pris.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Robert A
Anmeldt 11. november 2019

Hel fantastisk restaurant til hele familien. Der er et stort udvalg af retter til folk af alle aldre. En klar favorit herfra.

Dato for besøg: november 2019
Tak, MagnusBohn
Anmeldt 15. oktober 2019

Stedet kan helt klart anbefales, det er god mad og vin.
Pris: det kostede 175 kr. pr. og så var maden ad libitum.
Maden er krydret men ikke for meget

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, chris2600
Anmeldt 14. september 2019

Endte med at bestille tre retter, rejer til foret , oksemørbrad til hovedret som var perfekt stegt og den lækreste nøddetærte til dessert .. jeg var så mæt bagefter og betalte kun lige under 500kr og fik også en halv flaske vin

Dato for besøg: september 2019
Tak, aygoheidi

Rejsende, der kiggede på La Fiesta Mexicana, kiggede også på

Har du været i La Fiesta Mexicana? Fortæl om dine oplevelser!