“Cafemad og løftet stemning”

Sokkelund Brasserie Anno 1994
Køkkener: Fransk, Dansk, Café
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 7. oktober 2023 fra mobile enheder

Super imødekommende betjening af vores unge tjener. Maden lover meget og læser man prisen, så forventer man også mere end normalt godt. Det kan de desværre slet ikke indfri. Steak med rødvinssauce var smagsmæssigt og kvalitetsmæssigt på et ligegyldigt niveau og til prisen temmelig skuffende. 250 g bøf til 359 kroner. Tørre fritter uden noget, 3 tomater og 3 stilke krydderurter jeg helst var foruden og en spsk sauce.
Maden var gennemsnitlig og smagsfattig cafemad.
Stemningen god en fredag aften med masser af berusede og glade mennesker. Er man ikke til det, så skal man nok vælge et andet sted fredag -lørdag aften. Jeg ville generelt nok ikke anbefale stedet som aftenrestaurant, når der er så mange super spisesteder indenfor så kort radius - og væsentlig billigere for en hovedret. Men, hørte burgerne var ok fra mine medgæster, så som frokost eller fastfood netop i forlængelse af fredagsbar på kontorerne rundt omkring så det ud til, så kan det måske være en anbefaling. Sidst jeg var her var til brunch for 10 år siden og det var fint.

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, GOD1234567
Mads Høy, Andet hos Sokkelund Brasserie Anno 1994, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. januar 2024

Hej GOD1234567,

Tak for din anmeldelse af Sokkelund, vi værdsætter dårlig såvel som god feedback. Det glæder mig at du synes om servicen fra personalet, det vil jeg sørge for at sige videre til vores søde tjenere. Til gengæld så beklager jeg meget at maden ikke levede op til dine forventninger. Vi prioriterer altid de bedste råvare i vores køkken, og derfor er priserne også en smule højere end visse andre steder. Netop derfor er det også ærgerligt at maden ikke faldt i din smag. Med hensyn til din Steak Frites, så fremgår det af din anmeldelse, at retten blev serveret uden bearnaise til. Hvis dette er tilfældet, så er det naturligvis en fejl fra vores side, hvilket vi beklager MEGET. Desuden er man altid velkommen til at efterspørge andet dyppelse til sine fritter uden ekstra betaling.

Med hensyn til stemningen, så har du helt ret. Vi er (heldigvis) velbesøgt de fleste aftener, og i weekenden er mange ude for at fejre en velfortjent weekend. Jeg synes dog stadig at Sokkelund også har hyggelige rammer for en rolig middag med godt selskab.

Jeg håber du får lyst til at give os endnu en chance (måske du, ligesom dine medspisere, vil kunne lide vores burger - den er i hvertfald populær blandt vores gæster).

Anmeldt 14. august 2023 fra mobile enheder

Super hyggelig restaurant. Er vil med loftet 😊
God frokost, god betjening, god placering også selvom vi sad i udestuen.

Dato for besøg: august 2023
Tak, 495piae

Hej 495piae,

Tusinde tak for din fine anmeldelse af Sokkelund. Det glæder mig at du synes om alt fra betjening til loft ;)

Jeg håber i kommer forbi vores restaurant igen

Anmeldt 27. juli 2023 fra mobile enheder

Vores første besøg på Sokkelund. Brunch sammen med et andet par. Sad hyggeligt i udestue med udsigt til gaden og nød den venlige og kompetente betjening samt den varierede, velsmagende mad. Oven i købet hyppig kaffe-optankning. Prisen i den høje ende - men absolut pengene værd

Dato for besøg: juli 2023
Tak, 303henningh

Hej Henning,

Du skal have et KÆMPE tak for din flotte anmeldelse - det varmer! På Sokkelund benytter vi os altid af de bedste råvare, og dette kommer selvfølgelig til udtryk, ikke kun i den velsmagende mad, men også i prisen.

Jeg håber bestemt ikke det bliver jeres sidste besøg på Sokkelund ;)

Anmeldt 23. maj 2023 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse ,lækkert tilberedt med friske råvarer god vin og god service ikke mindst
Kan virkelig anbefales , vi spiste frokost og havde bestemt ikke forventet os så god en oplevelse det varetimpulsivt besøg , vi spiste stegt sild og en rørt pariserbøf begge dele super lækkert
Selve interiør var som at sidde i Paris skønt

Dato for besøg: maj 2023
Tak, lis n

Hej Lis,

Hvor er det skønt at høre, at du syntes godt om dit besøg på Sokkelund. Jeg vil sørge for at give dine rosende ord videre til vores personale.

Jeg håber ikke det er jeres sidste besøg på Sokkelund ;)

Anmeldt 3. maj 2023 fra mobile enheder

Dejlig velbesøgt restaurant. God stemning, service og ikke mindst god mad. Mør bøf med hjemmelavet bearnaise var et hit. Pris for mad og vin dog i den dyre ende. Man sidder tæt på andre selskaber. Men en fin oplevelse.

Dato for besøg: maj 2023
Tak, KIMHOLM

Hej Kim,

Du skal have et stort tak for din anmeldelse. Det er dejligt at høre, at maden såvel som stemning og service faldt i din smag. På Sokkelund har vi et stort fokus på at bruge de bedste råvare, og derfor er vores priser måske også lidt dyrere end visse andre steder. Vi er dog overbeviste om at det blandt andet er derfor vores bøf og bearnaise er et hit ;)

Jeg håber i kommer og besøger os igen

Rejsende, der kiggede på Sokkelund Brasserie Anno 1994, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Sokkelund Brasserie Anno 1994? Fortæl om dine oplevelser!