“Vores nye favoritrestaurant”

San Marco Junior
Kvarter: Frederiksberg
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk italiensk spisested på Frederiksberg Stedet hvor vi kom to gange på en uge og helt sikkert vil komme igen Mad og vin i topklasse til samme pris som du kommer af med for et helt almindeligt måltid andre steder Prøv det og du vil komme igen 5 stjerner fra to tilfredse gæster

Tak, frejasalle15

Anmeldt 31. juli 2020

Fuldstændig fantastisk mad, til gode priser - kan absolut anbefales. Vi har besøgt det flere gange og kommer helt sikkert igen!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, L6358EDmichellea
Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

En fantastisk 5 retters frokost. Frisk og velsmagende. Man bliver dejlig mæt. God betjening. Kan varmt anbefales

1  Tak, Tina B
Anmeldt 25. juli 2020

Vi var 6 til frokost i denne velbeliggende restaurant overfor Falkonercentret. – Jeg var der for 1år siden,
hvor jeg syntes, at det var godt, men ikke godt nok. – Der tog alt for lang tid før stedets frokostplatte blev serveret, og akustikken med de mange gæster var ikke god. – Derfor blev det ”kun” til 4 stjerner.

Denne gang kom serveringen inden for kort tid, og der var – til glæde for os og til ærgrelse for Marco
Junior - kun ganske få gæster. Vi kunne derfor godt høre hinanden under konversationen!

Vi fik alle Marcos ”Junior Lucnh Platte” med 5 retter, og jeg valgte is-fragilite med jordbær til dessert. – Jeg forholder mig som sædvanlig ret kritisk i vurderingen af kvalitet o forhold til pris. – Min vurdering blev, at der ikke var noget at komme efter – alt var, som d et skulle være – delikat og velsmagende – med en god, og personlig betjening. – Absolut anbefalelsesværdig og jeg giver derfor 5 stjerner ud af 5 mulige!

Uden for anmeldelsen skal tilføjes, at fødselaren betalte regningen. – Det er altid ekstra rart at gå i byen, når ”det koster gratis.”

Tak, flemmingriget
Anmeldt 25. juni 2020 fra mobile enheder

Var her til genåbning dining week og det var fremragende mad. Vi fik fire retter og det var superlækkert. Asparges med rejer, ravioli med hasselnødder (topskønt!), tatar og rabarberjordbærcrumble. Anbefales!

Dato for besøg: juni 2020
2  Tak, katrinel562

Rejsende, der kiggede på San Marco Junior, kiggede også på

Har du været i San Marco Junior? Fortæl om dine oplevelser!