“Endnu engang et FANTASTISK besøg - høj klasse, hyggelig stemning og skøn mad!”
Anmeldelse af San Marco Junior

San Marco Junior
Kvarter: Frederiksberg
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 28. januar 2020

Vores besøg på San Marco Junior var endnu engang en super unik og god oplevelse. Fra øjeblikket, hvor man ringer og bestiller bord, til man træder ind af døren og bliver personligt budt velkommen - verdensklasse service, hvor man føler sig meget velkommen i de hyggelige omgivelser.

Den fem retters 'share menu' kan klart anbefales - forskellige gode retter, frisklavet af lækre råvarer og tilberedt og præsenteret med stil. Tjeneren Liv anbefalede gode passende vine til retterne, og Martin sørgede løbende for, at vi intet manglede - og at retterne kom så vi kunne tale og nyde aftenen. Og - fantastisk dessert til at slutte af på.

Næste besøg er allerede aftalt - og vi ved hvad vi vælger på menukortet. Stor anbefaling herfra - et uhøjtideligt sted med charme og sjæl. Vi glæder os til at komme tilbage. Tak for en skøn aften.

Tak, velds

Anmeldt 25. januar 2020

Vi bestilte deres fem retters menu. Alt var veltilberedt og med god smag. Man kan sagtens blive behageligt mæt af de fem retter. God betjening af tjenere som havde godt øje for os og vores behov. Ekstra vand er ikke noget man skal bestille det kommer de med af sig selv.
Kommer helt sikkert igen.

Tak, Lars H
Anmeldt 13. januar 2020 fra mobile enheder

Hyggelige omgivelser, kompetent og venlig betjening og ikke mindst: Fortræffelig mad og en fin balance mellem kvalitet og priser.
Vi fik deres søndagstilbud: Sunday Roast, som var Culotte steg, med bearnaise, fritter og salat. Særdeles lækkert og til kun 145 kr. pr. person. Som forret 3 østers hver, lidt små, Fines de Claire no. 4 vil jeg tro. Et glas hvidvin til skaldyrene og en glimrende italiensk rødvin “Mocali”, Cabernet Sauvignon fra Toscana, til The Roast.
Fortræffeligt alt sammen.

Tak, Klynge
Anmeldt 13. januar 2020

Spiste her før forestilling i Falconer Salen, og det var fantastisk mad, god betjening og rigtigt hyggelige lokaler

Tak, dittemariebs
Anmeldt 23. december 2019 fra mobile enheder

Tidlig middag inden forestilling på Falkoner med god betjening og god mad + vin. Gode deleretter til to

Dato for besøg: december 2019
Tak, Kasper P

Rejsende, der kiggede på San Marco Junior, kiggede også på

Har du været i San Marco Junior? Fortæl om dine oplevelser!