“Frokost ”

Køkkener: International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Her er det nu Frederiksberg bryghus der holder til her
Øl er guf for ganen
Maden er super'
Betjening er exelent
Kan anbefales.

Tak, M9523NYjimmym

Anmeldt 14. november 2019 fra mobile enheder

Rod i menukort- flæskestegssandwich uden svær, udsolgt øl og virkelig tør æblekage. På ingen måde anbefalelsesværdig

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, 131dorthel
Anmeldt 5. oktober 2019

Bestilte smørrebrød og fik 3 tykt skårne "rundtenommer" (rugbrød). Laksen var tør med flere mørke kanter, hønsesalaten var til gengæld våd (lage fra dåseasparges?) ,og uden smag, men roastbeefen var fin. Betjeningen var venlig, men afmålt. Det var ikke den bedste oplevelse

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 402lised
Anmeldt 17. august 2019 fra mobile enheder

Vi var tre venner, som spiste aftensmad på restauranten. Al maden var virkelig lækker - mere end hvad vi ville forvente til de rimeligt lave priser. Vi måtte vente lidt på de sidste retter (sandsynligvis fordi et kæmpe selskab ankom), men uden at vi overhovedet havde gjort opmærksom på det, gav den søde tjener os en omgang drikkevarer på huset. Kan klart anbefales! Hyggeligt sted.

Dato for besøg: august 2019
Tak, denniszetnerj
Anmeldt 10. august 2019

Havde bestilt bord iht deal. Der var et selskab i kælderen og så gik der laaang tid for at få 3 stk smørrebrød. Da tallerkenen endelig kom frem var den rigtig god.
Betjening var denne lørdag ikke supper og vi vil fraråde at besøge stedet når der er selskab(er)

Dato for besøg: august 2019
Tak, Kurt B

Rejsende, der kiggede på Restaurant Frksbrg, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Restaurant Frksbrg? Fortæl om dine oplevelser!