“Skøn og lækker dansk mad”
Anmeldelse af Cafe Lindevang

Cafe Lindevang
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 3. maj 2022

Ingen tvivl om at man ikke går sulten fra Café Lindevang.

Suveræn lille hyggelig restaurant med få, men lækre danske retter hvor der rigeligt.

En fornøjelse og ikke sidste gang vi var på besøg, vi skal jo lige igennem hele spisekortet. Vi glæder os allerede.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, AllanW464

Anmeldt 9. oktober 2021 fra mobile enheder

Gedigent smørrebrød efter traditionerne. Her eksperimenteres ikke. Smørrebrødsseddelen var tilstrækkelig lang uden at være for lang.
Jeg fik en smørstegt stor fiskefilet med rejer og mayonnaise. Den smagte godt, og bar præg af at være frisk fisk. Den stegte kalvelever smagtelige ligeledes godt, men den kunne måske være stegt lidt mindre. Snapsekortet var komplet med Aalborgs snaps+ et par stykker til. Ølkortet med rigeligt fra de store bryggerier.
Cognacen til kaffen var rigtig god.
Betjeningen virkede lidt mut idag
Miljøet er hyggeligt på den gode gamle danske facon

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, Mogens F
Anmeldt 1. oktober 2021

Jeg var sammen med mine venner til frokost der. Maden var god, men Meget arrogant tjener! Man føler sig uvelkommen.

Dato for besøg: september 2021
1  Tak, Bella_P0704
Anmeldt 17. september 2021

Hyggeligt, god mad og fair priser. Hyggeligt at sidde ude i solen om sommeren når solen skinner. Kommer igen

Tak, Roving670898
Anmeldt 2. september 2021 fra mobile enheder

Hyggelig café på Frederiksberg , vi sad udenfor - og det er vist også det…
Gennemsnitlig frokostservering
Mærkværdig mangel på imødekommenhed og besynderlig tilgang til gæsterne (måske et forsøg på humor, i så fald dårlig humor - følte mig på ingen måde velkommen)

Dato for besøg: september 2021
2  Tak, Soelvraeven

Rejsende, der kiggede på Cafe Lindevang, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Cafe Lindevang? Fortæl om dine oplevelser!