“Hyggeligt”

Cafe Lindevang
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 17. september 2021

Hyggeligt, god mad og fair priser. Hyggeligt at sidde ude i solen om sommeren når solen skinner. Kommer igen

Tak, Roving670898

Anmeldt 2. september 2021 fra mobile enheder

Hyggelig café på Frederiksberg , vi sad udenfor - og det er vist også det…
Gennemsnitlig frokostservering
Mærkværdig mangel på imødekommenhed og besynderlig tilgang til gæsterne (måske et forsøg på humor, i så fald dårlig humor - følte mig på ingen måde velkommen)

Dato for besøg: september 2021
2  Tak, Soelvraeven
Anmeldt 16. august 2021 fra mobile enheder

Vi var på besøg hos venner da de sagde vi skulle ud og spise og det var på café lindevang vi fik gammeldags oksesteg med masser af tilbehør, og rigeligt med mad i hyggelige gamle omgivelser, det så ud som da jeg var der for 15 år siden

1  Tak, janA3747HD
Anmeldt 28. juli 2021

Vi var 4 personer som ville spise på Cafe Lindevang og jeg havde anbefalet stedet fra min tid hvor jeg boede på Frederiksberg.
Vi fik en meget dårlig behandling af de to tjenere og de var meget lidt kundevenlige. Tænker måske det går for godt..?
Super ærgerlig oplevelse også fordi jeg havde anbefalet stedet og kendte stedet fra "gamle dage"

Dato for besøg: juli 2021
5  Tak, pernilleu2021
Hanne F, Andet hos Cafe Lindevang, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2021

Hej Pernille. Vi er kede af at du syntes du fik en dårlig behandling. I have desværre ikke bestilt bord & i ønskede at sidde udenfor hvor alle borde var reserveret eller optaget. Vi oplyste at i var meget velkommen til at vente og så få det første ledig bord udenfor, men det valgte i at takke nej tak til.
Håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt 15. maj 2021 fra mobile enheder

Fantastisk veltillavet klassisk dansk mad, som vor mor lavede den når hun var bedst.

Det gælder såvel frokost som aftensmad.

Kan absolut anbefales.

Dato for besøg: april 2021
Tak, Relax43822483670

Rejsende, der kiggede på Cafe Lindevang, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Cafe Lindevang? Fortæl om dine oplevelser!