“Gennemsnitlig mad og uoplagt betjening”
Anmeldelse af Cafe Lindevang

Cafe Lindevang
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 27. januar 2020

Maden er meget gennemsnitlig, i ganske pæne portioner og ret klassisk. Vi var der til frokost og spiste smørrebrød hvilket var OK -- dog ikke det bedste i byen. Lidt for meget præfabrikata, brød som kommer ud af plasticposer og i den stil. Men til prisen er det nok nogenlunde OK.

Betjeningen var dog katastrofal. To halvsure ældre mænd som ikke lige kender til det dér med service. Vi skulle nærmest råbe for at få deres opmærksomhed da vi ankom, de virkede ikke glade for at få gæster og da vi tillod os at spørge til om man kunne få rødbeder til den varme sild, betragtede tjeneren det nærmest som en personlig fornærmelse. Ingen smil og vi som gæster følte nærmest at vi var til besvær.

Men vi vi vil selvfølgelig ikke være til besvær, så vi finder et andet sted at spise frokost næste gang. Der er heldigvis alternativer med bedre service.

2  Tak, KmEriksen

Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Vi var 7 personer til julefrokost. Først kom silden ind til os på bordet. Dernæst alt det lune på små fade. Rugbrødet var lækkert. tilsidst lidt ost og dessert.
Bestemt pengene værd.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Jeanette S
Anmeldt 20. januar 2020

Rigtig fint og hyggeligt sted. Suveræn dansk mad. Og der er rigelig af den. Priserne er rimelige og det var en god oplevelse her. Ja, her kommer vi igen.

Tak, Flint100
Anmeldt 14. januar 2020

Voksen og venlig betjening. Store og flotte madanretninger, med gode hjemmelavede produkter. Kan varmt anbefales hvis man er til traditionel dansk frokost. Jeg kommer der igen, og igen.

Tak, Tom B
Anmeldt 10. december 2019 fra mobile enheder

Rigtig god julefrokost med hjemmelavet mad af høj kvalitet. Hyggelig betjening. Fadøl og snaps - naturligvis.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Leif S

Rejsende, der kiggede på Cafe Lindevang, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Cafe Lindevang? Fortæl om dine oplevelser!