“Super god mad”

Cafe Lindevang
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Vi var 7 personer til julefrokost. Først kom silden ind til os på bordet. Dernæst alt det lune på små fade. Rugbrødet var lækkert. tilsidst lidt ost og dessert.
Bestemt pengene værd.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Jeanette S

Anmeldt 20. januar 2020

Rigtig fint og hyggeligt sted. Suveræn dansk mad. Og der er rigelig af den. Priserne er rimelige og det var en god oplevelse her. Ja, her kommer vi igen.

Tak, Flint100
Anmeldt 14. januar 2020

Voksen og venlig betjening. Store og flotte madanretninger, med gode hjemmelavede produkter. Kan varmt anbefales hvis man er til traditionel dansk frokost. Jeg kommer der igen, og igen.

Tak, Tom B
Anmeldt 10. december 2019 fra mobile enheder

Rigtig god julefrokost med hjemmelavet mad af høj kvalitet. Hyggelig betjening. Fadøl og snaps - naturligvis.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Leif S
Anmeldt 24. oktober 2019

Altid en fornøjelse spise her, dansk mad, når det er bedst, altid glad når det lykkes mig at få et bord.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, tommy n

Rejsende, der kiggede på Cafe Lindevang, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Cafe Lindevang? Fortæl om dine oplevelser!