“Hyggelig café med lækker brunch”

Maude's Salon Frederiksberg
Kvarter: Frederiksberg
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Super lækker brunch i hyggelige omgivelser med både mulighed for at sidde inden- og udendørs. Maude's kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Pernille C

Anmeldt 24. april 2016

Jeg besøgte i torsdags Maude, jeg skulle have lidt at drikke inden jeg skulle ud at spise. Jeg bestiller en cola zero, jeg betaler og sætter mig ved et bord, lidt efter kommer en ung pige ned med en normal cola, jeg fortæller, at jeg bestilte en cola zero, hun siger nej du bestilte en cola, jeg fortæller, at jeg bestilte en cola zero, da jeg ikke drikker normal cola, hun siger så, at vil jeg have en cola zero, må jeg betale for en ny. Jeg har aldrig været ude for en dårligere og mere flabet service. Jeg måtte derfor gå derfra uden at få noget at drikke, da jeg ikke mente det kunne være rigtigt, at jeg skulle betale for den samme varer to gange på grund af en fejl fra hendes side.

3  Tak, line1009
Anmeldt 23. april 2016 fra mobile enheder

Vi var der og få eftermiddags kaffe. Der er dejlig fredfyldt og en dejlig stemning. Alt vi fik var virkelig lækkert og kan kun anbefales

Tak, AnneBrixFransen
Anmeldt 12. april 2016 fra mobile enheder

Lækker mad, sunde alternativer, økologiske muligheder og god betjening. Helt igennem super fantastisk! Også perfekt for vegetarer og veganere. Deres cafe latte var lækker stærk og fandtes også på soyamælk. Og så var deres kager et kapitel for sig... Mums!

Tak, CLivH
Anmeldt 10. januar 2016 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig indretning, med behagelige stole og sofaer. Lille morgenmads buffet med bl. a. Blødkogte æg - fint tilberedte. Dejlig, sød og venlig betjening. Dejlig frisk presset juice.
Vi var der tidligt, hvilket var godt. Fornemmede at noget af hyggen forsvinder når stedet er fyldt. Kommer sikkert tilbage når jeg er i området.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, KimSteff05

Rejsende, der kiggede på Maude's Salon Frederiksberg, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Maude's Salon Frederiksberg? Fortæl om dine oplevelser!