“Far”

Kvarter: Frederiksberg
Kvarter: Frederiksberg
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 17. april 2017 fra mobile enheder

Antonio er min far og han betyder alt for mig han er den sødeste sjoveste far man kan få og maden fra Pizzicator er verdens klasse.

6  Tak, Et TripAdvisor-medlem
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 9. april 2017 fra mobile enheder

Lækker og enkel pizza. Bunden var fantastisk, den var lavet som en ægte italiensk pizzabund. Fyldet smagte fremragende og der var mange forskellige ting at vælge i mellem. Stemningen var meget hyggeligt og autentisk.

Tak, Camillabekk
Anmeldt 22. december 2016

...Og ja, jeg har smagt stort set samtlige pizzariaer på Frederiksberg.

God tynd bund, glimrende tomatsovs og all around en pizza hvor man kan bestille en margherita og være tilfreds - det ypperste tegn på kvalitet for en pizza.

Deres sandwich har ikke samme kvalitet som deres pizze.

Tak, OhforFs12783
Anmeldt 23. oktober 2016 fra mobile enheder

Jeg har tidligere hævdet at Forno a Legna på Falkoner Alle laver de bedste pizzaer i KBH. Det trækker jeg i mig igen. Pizzicato har et relativt lille menukort sammenlignet med andre pizzariaer, hvilket altid er et godt tegn. Fokus er helt klart på friske råvarer af en god kvalitet. Tomatsovsen er perfekt, bunden sprød, topping enkel og med de perfekte mængder. Service er altid smilende og venlig.

1  Tak, Kiki Q
Anmeldt 25. august 2016 fra mobile enheder

Sådan skal pizza tilberedes! Smagte vidunderligt, og dejligt med en god is bagefter.
Eneste lille minus er, at der næsten ikke er plads til at sidde inde, men vejret var skønt at sidde ude i, da vi var der, så det gjorde ikke noget for os.

Tak, Anette H

Rejsende, der kiggede på Pizzicato, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Pizzicato? Fortæl om dine oplevelser!