“Lækker smagfuld mad og rigtig pæn restaurant”
Anmeldelse af Reinwald's

Reinwald's
Reservér med
Reinwald's er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Europæisk, Fransk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Beskrivelse: Reinwald's er spisestedet hvor man både kan få stillet den lille sult eller gå på opdagelse i en større menu med velvalgte vine af vores sommelier. De hyggelige lokaler tæt ved Forum st. og indre Frederiksberg, danner rammen for et besøg enten til frokost eller aften i en afslappet og personlig afmosfære. På Reinwald's laver vi mad, der er rundet af det franske køkkens gedigne håndværk og kærlighed til den gode smag.​ Hos Reinwald's ønsker vi at byde vores gæster på mad, der både er inspireret af det nye og det traditionelle, men altid med fokus på det gode håndværk og de bedste råvarer.
Anmeldt for 12. januar 2018

Kom forbi "anbefalet" en kold januaraften med gamle venner. Vi valgte lidt utraditionelt af forretter og hovedretter og blev ikke skuffede. Meget prof og venlig betjening i det dejlige lokale. Maden gedigen og fransk og meget smagfuld. Jeg ku egentlig ikke spise desserten men fortryder det ikke ;-)
Rimelige priser!

3  Tak, Kroglund

Anmeldt for 5. december 2017

Vi var en gruppe på fem, som var blevet varmt anbefalet at prøve Reinwald's. Stedet levede fuldt ud op til vores forventninger. Fra vi trådte ind ad døren, og til vi forlod stedet igen, fik vi en fantastisk service og betjening. Det høje service niveau kombineret med veltilberedt mad i høj kvalitet gør, at det ikke er sidste gang vi besøger Reinwald's.

3  Tak, LGS-3107
Anmeldt for 29. november 2017 fra mobile enheder

Super lækker julefrokost. Pænt anrettet og dejlig velsmagende. Virkeligt opmærksomt personale. Kan anbefales.

3  Tak, ulla b
Anmeldt for 18. november 2017

Reinwalds på Frederiksberg er et fint spisested. Maden er veltilberedt, betjeningen er supergod - der er tid til en lille snak med alle borde.
Ørredrognen er værd at anbefale - super med en jordskokkecreme med krabbestykker - meget velsmagende.
Den bagte torsk - lidt anonym i starten - men efter fenniklen og "suppen" fik fat, viste der sig fine nuancer.
Bomben til sidst - chokoladekagen - med orangecreme - slet ikke skidt...(skrevet af en vestjyde).
Dejligt sted.....
Vi kommer tilbage!!

3  Tak, alberto025
Anmeldt for 4. november 2017 fra mobile enheder

Jeg besøgte Reinwald's en hverdagsaften sammen med 4 venner fra gymnasiet, da vi havde vundet et gavekortet til stedet. Fra det øjeblik vi trådte gennem døren modtog vi sublim og sød betjening af en korthåret kvinde, som viste os til vores bord og tog sig af os resten af aften. Vi fik vores enormt lækre 4-rettersmenu serveret med de tilhørende vine i et passende tempo, der gjorde, at smagsindtrykkene fra alle de udsøgte rette kunne nå at synke ind. Desuden var restauranten super flot indrettet og skabte en skøn, hyggelig og afslappet atmosfære, som dannede den perfekte ramme for vores middag. Så alt i alt var vores besøg på Reinwald's en gennemført super oplevelse.

1  Tak, Tobias Ovdal Ei... J

Rejsende, der kiggede på Reinwald's, kiggede også på

Frederiksberg, København

Frederiksberg, København

Har du været i Reinwald's? Fortæl om dine oplevelser!