“Gennemført super oplevelse”
Anmeldelse af Reinwald's

Reinwald's
Reservér med
Reinwald's er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Europæisk, Fransk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Beskrivelse: Reinwald's er spisestedet hvor man både kan få stillet den lille sult eller gå på opdagelse i en større menu med velvalgte vine af vores sommelier. De hyggelige lokaler tæt ved Forum st. og indre Frederiksberg, danner rammen for et besøg enten til frokost eller aften i en afslappet og personlig afmosfære. På Reinwald's laver vi mad, der er rundet af det franske køkkens gedigne håndværk og kærlighed til den gode smag.​ Hos Reinwald's ønsker vi at byde vores gæster på mad, der både er inspireret af det nye og det traditionelle, men altid med fokus på det gode håndværk og de bedste råvarer.
Anmeldt 4. november 2017 fra mobile enheder

Jeg besøgte Reinwald's en hverdagsaften sammen med 4 venner fra gymnasiet, da vi havde vundet et gavekortet til stedet. Fra det øjeblik vi trådte gennem døren modtog vi sublim og sød betjening af en korthåret kvinde, som viste os til vores bord og tog sig af os resten af aften. Vi fik vores enormt lækre 4-rettersmenu serveret med de tilhørende vine i et passende tempo, der gjorde, at smagsindtrykkene fra alle de udsøgte rette kunne nå at synke ind. Desuden var restauranten super flot indrettet og skabte en skøn, hyggelig og afslappet atmosfære, som dannede den perfekte ramme for vores middag. Så alt i alt var vores besøg på Reinwald's en gennemført super oplevelse.

1  Tak, Tobias Ovdal Ei... J

Anmeldt 4. november 2017

Et hyggeligt og lækkert sted med fantastisk betjening, lækker mad, samt vin! Helt sikkert ikke sidste gang jeg besøger Reinwald's

1  Tak, tennacamozzi
Anmeldt 12. oktober 2017

Super lækker og spændende mad og betjening, dejlige omgivelser, hyggelig atmosfære, rigtig gode priser - 5 stjerner

1  Tak, BenteNolting
Anmeldt 10. oktober 2017

Hvirkelig lækker mad og super betjening, til yderst fornuftige penge. Det er helt sikkert ikke sidste besøg.

1  Tak, jimmylacourpetersen
Anmeldt 10. september 2017

dejlig mad i den højere ende af bistro-stil; super servering - afslappet og opmærksom - et meget skønt sted

1  Tak, 501pers

Rejsende, der kiggede på Reinwald's, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Reinwald's? Fortæl om dine oplevelser!