“Super lækker mad og betjening”
Anmeldelse af Reinwald's

Reinwald's
Book med
Reinwald's er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Europæisk, Fransk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Beskrivelse: Reinwald's er spisestedet hvor man både kan få stillet den lille sult eller gå på opdagelse i en større menu med velvalgte vine af vores sommelier. De hyggelige lokaler tæt ved Forum st. og indre Frederiksberg, danner rammen for et besøg enten til frokost eller aften i en afslappet og personlig afmosfære. På Reinwald's laver vi mad, der er rundet af det franske køkkens gedigne håndværk og kærlighed til den gode smag.​ Hos Reinwald's ønsker vi at byde vores gæster på mad, der både er inspireret af det nye og det traditionelle, men altid med fokus på det gode håndværk og de bedste råvarer.
Anmeldt 12. oktober 2017

Super lækker og spændende mad og betjening, dejlige omgivelser, hyggelig atmosfære, rigtig gode priser - 5 stjerner

1  Tak, BenteNolting

Anmeldt 10. oktober 2017

Hvirkelig lækker mad og super betjening, til yderst fornuftige penge. Det er helt sikkert ikke sidste besøg.

1  Tak, jimmylacourpetersen
Anmeldt 10. september 2017

dejlig mad i den højere ende af bistro-stil; super servering - afslappet og opmærksom - et meget skønt sted

1  Tak, 501pers
Anmeldt 25. august 2017 fra mobile enheder

God mad, rimelige priser. Imødekommende og kompetent betjening. Fin vin menu. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, David R
Anmeldt 3. august 2017

Super mad af gedigne råvarer. Kompetent service. God stemning.
Har lyst til at smage det hele.
På gensyn.

2  Tak, Marianne C

Rejsende, der kiggede på Reinwald's, kiggede også på

Har du været i Reinwald's? Fortæl om dine oplevelser!