“Rigtigt fint.”
Anmeldelse af Reinwald's

Reinwald's
Reservér med
Reinwald's er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Europæisk, Fransk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Beskrivelse: Reinwald's er spisestedet hvor man både kan få stillet den lille sult eller gå på opdagelse i en større menu med velvalgte vine af vores sommelier. De hyggelige lokaler tæt ved Forum st. og indre Frederiksberg, danner rammen for et besøg enten til frokost eller aften i en afslappet og personlig afmosfære. På Reinwald's laver vi mad, der er rundet af det franske køkkens gedigne håndværk og kærlighed til den gode smag.​ Hos Reinwald's ønsker vi at byde vores gæster på mad, der både er inspireret af det nye og det traditionelle, men altid med fokus på det gode håndværk og de bedste råvarer.
Anmeldt 25. august 2017 fra mobile enheder

God mad, rimelige priser. Imødekommende og kompetent betjening. Fin vin menu. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, David R

Anmeldt 3. august 2017

Super mad af gedigne råvarer. Kompetent service. God stemning.
Har lyst til at smage det hele.
På gensyn.

2  Tak, Marianne C
Anmeldt 8. maj 2017

Så snart man ankommer, føler man sig hjemme på Reinwalds. Det var en fornøjelse at blive budt velkommen som var man en længe ventet ven, selvom det var første gang vi var der. Denne gode stil og opmærksomhed var gennemgående hele aftenen. Der er en varm og hyggelig stemning i restauranten og akutikken var virkelig god. Man kunne tale sammen i helt normalt toneleje, uden at forstyrre eller blive fortyrret af andre. Maden var en helt usædvanlig god oplevelse! Kvaliteten var utrolig høj, især når man tager den rimelige pris med i sin overvejelse! Det er præcis hvad Reinwalds markedsføre sig på; God og sund mad, på gode traditioner med et moderne tvist. Det er sjældent, at man finder et sted, der er relevant for både en hyggelig aften med venner, en god og pålidelig restaurant hvor man kan tage sine forretningsforbindelser og et sted hvor man kan fejre de store begivenheder med familien!

2  Tak, Claus L
Anmeldt 3. maj 2017 fra mobile enheder

Dejlig mad og sød betjening. Verdens bedste brød Vi tog ugens R-ret. Rigtig gode priser på mad og vin.

2  Tak, Per F
Anmeldt 2. april 2017

Vi har tidligere besøgt Reinwalds i Farvergade og i går aftes var det så tid til besøg i de nye lokaler på Frederiksberg. Et glædeligt gensyn med sublim mad og en professionel betjening. Vi fik 5 retters menu og alle retter var perfekt tilberedt og smagte dejligt. Vinmenuen, som tjeneren havde udvalgt var perfekt afstemt til alle retter og der var vine fra mange forskellige lande. Alt i alt en super aften, som vi på det varmeste kan anbefale.

2  Tak, Anette A

Rejsende, der kiggede på Reinwald's, kiggede også på

Frederiksberg, København

Frederiksberg, København

Har du været i Reinwald's? Fortæl om dine oplevelser!