“Dårlig service. Dårlig mad.”
Anmeldelse af Promenaden 1932

Promenaden 1932
Køkkener: Dansk, Bar
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Frederiksberg

Dårlig service. Dårlig mad. Alt for dyrt.
Specielt dampede laks, dagens ret, 245 kr. under et salatblad et lille laksestykke tørt og kedeligt. Kedelig burger til knap 200 kr!

Tak, 946jesperp

Anmeldt 3. juni 2020 fra mobile enheder

Niveauet på både mad og service er faldet kraftigt siden mit sidste besøg på Promenaden. Hvis man leder efter et sted at nyde en kop kaffe eller et glas vin, er det et super hyggeligt sted, men pris og kvalitet følger desværre ikke hinanden mere...

Dato for besøg: juni 2020
Tak, DKtraveller2000
Anmeldt 14. februar 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten for 1,5 års tid siden, hvor vi havde en rigtig god oplevelse. Særligt fordi maden bare var god.

Jeg må konstatere, at niveauet på maden bare er droppet, og at forholdet mellem hvad man betaler og spiser ikke hænger sammen, når man ved hvad der ellers er af muligheder på Frederiksberg.

Vi bestilte champagne til start, de serverer en udemærket tattinger. Desværre blev den serveret ved stuetemperatur...

Bestilte desuden en side order, som jeg aldrig fik.

Alt i alt ikke en oplevelse der retfærdiggør de 850 kr vi betalte for 2 personer.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, rbandersen80
Anmeldt 10. december 2019 fra mobile enheder

Menukortet gav mulighed for at vælge julemenuen eller smørrebrød a la varte. Vi valgte 2 stykker hver og blev rigeligt mætte. Smørrebrødet var såvel gamle kendinge som mere moderne. Alt var veltillavet. Tempoet var roligt trods travlhed i restauranten og betjeningen var meget venlig. Alt i alt et rigtig rart og godt sted, der får vores varmeste anbefalinger.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Lisbethxxx
Anmeldt 6. oktober 2019

2 valgte smørstegt rødspættefilet med hjemmelavet remoulade & citron + fritter & estragonmayo. Denne anretning lignede nærmest en håndmad, der var ikke én rødspættefilet på brødet men derimod 3 meget små og kedelige stykker fisk, ingen salatblad eller ½ tomat og en uanseelig tynd skive citron. Remouladen var dog rigtig god. Fritterne var meget små og tynde ½-delen var bløde eller sorte og mayon havde en kedelig smag. Vandflasken blev først udskiftet umiddelbart inden vi skulle gå. Vi fik alle rosévin, den var dog god og med rette temperatur.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, NielsOleJuul

Rejsende, der kiggede på Promenaden 1932, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Promenaden 1932? Fortæl om dine oplevelser!