“Skam jer !!!”

Café CiCi
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 10. april 2017 fra mobile enheder

Har aldrig fået dårligere mad . Smagløs humus m beskidt brødkurv føj. Bestilte medium stegt bøf fik gennemstegt kød m friture frost kartofler og brev sovs og dessert tør chokolade kage m dåse flødeskum .
Skam jer . Ville hellere have været på pølsevogn.

Tak, Thea M

Anmeldt 10. april 2017 fra mobile enheder

Vi havde købt en deal, og havde egentlig ikke de store forventninger og heldigvis for det.
Tjeneren virkede usoineret og rimelig ligeglad med hans fremtoning....
Maden var kedelig og uinspirerende, og med den fulgte et glas Champagne, som der kun var et halvt glas af. Efter tjeneren havde serveret satte han sig over ved nabobordet, og så film på sin pc.

Alt i alt får de kun en stjerne fordi man ikke kan give dem 0....

1  Tak, andersvinding
Anmeldt 6. marts 2017

Vi købte to burgere og to fadøl; En almindelig Carlsberg og en Carls Special. Den almindelige Carlsberg smagte af mug og Carls Special smagte af metal. Begge øl var udrikkelige. Også efter vi havde klaget og fik nye øl. Burgerne var OK og heller ikke mere. Gode råvarer og godt stegt, men kedelig smag. Kartoffelbådene var melede og helt uspiselige. Guacamolen var bare grøn mayonaisse og helt uspiselig. Tjeneren var af anden etnisk herkomst, og kunne hverken snakke dansk eller engelsk. Så generelt en meget kedelig oplevelse.

1  Tak, FoodDude2700
Anmeldt 18. februar 2017

Ingen velkomst, ingen service. Værdibevis lovede os tre retter - forretten var kedelige købe-flute (lune) med hummus. Smagte ikke af noget (og kan næppe kaldes en ret).
Entrecote, der var alt for stegt, i flydende bearnaise uden smag, dertil kartoffelbåde fra frost og "årstidens grønt", der viste sig at være frosne perleløg, porrer og gulerodstænger - mindede mest om suppegrønt. Desserten var 3x3 cm halvtør chokoladekage med en klat dåse flødeskum (!) og lidt friskskåret æble. Æblet var det eneste lækre i hele det måltid!
Guddatteren fik pasta med laks - forkogt tagliatelle og små stykker røget laks, varmet i microovnen. Tørt med tørt på!
Vi drak tre glas vand - med isterninger og limeskive. Dejligt friskt - men til 18 kr. for et glas postevand!? Bare ikke ok.
Vi har været der før til brunch ... da var de "udgået for kaffe" - altså alt andet en sort kaffe fra alm. kaffemaskine. Og den var virkelig ringe.
Alt i alt - sidste gang vi kommer til Café Cici.

Tak, Anne K
Anmeldt 15. februar 2017

Vi fik en skøn brunch med bobler til i en hyggelig lille café. Eneste minus var, at dankortautomaten var i udu, men havde heldigvis for en gang skyld kontanter med

Tak, Flemming J

Rejsende, der kiggede på Café CiCi, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Café CiCi? Fortæl om dine oplevelser!