“En fin fin overraskelse”
Anmeldelse af Famosi e Golosi

Famosi e Golosi
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 29. august 2018

Mad og betjening langt over standard. Lækre og velsmagende forretter
Lækkert lækkert brød og olivenolie i topkvalitet
Hovedretten som ellers er akilleshælen på italienske restauranter var fortrinlig. Mørt, mørt kød , lækre kartofler
Til slut tre dejlige små desserter
...og espressoen, vaauw
Jeg kommer bestemt igen og glæder mig til at smage deres spaghetti carbonara!

Tak, lisbethsidenius

Anmeldt 21. august 2018

God mad, god betjening og hyggelige omgivelser. Vi havde en dejlig aften og ville gerne komme igen en anden gang

Tak, Vasak B
Anmeldt 21. august 2018 fra mobile enheder

Vi havde en dejlig aften i lørdags, med super god italiensk mad.

Forret,
3 små antipasta retter.
Hovedret,
Dejligt mørt oksekød.
Dessert,
Is, tiramisu, creme brulee.

Tak, Lene1975
Anmeldt 20. august 2018 fra mobile enheder

Super dejlig og veltilberedt middag med et touch af Italien

Forret med tre små mundrette hapsere, tomatsalat, svampe, artiskok og hjemmebagt brød.

Hovedret mørt og tilpas tilberedt kalvemørbrad med en skøn kraftig sauce.

Desserten af tre helt fantastiske små klassiske italienske søde sager.

Rose og rødvin efter husets anvisning.

Et sted der er værd at besøge igen - hold øje med SPOT deal

Tak, Susanne S
Anmeldt 18. august 2018 fra mobile enheder

Vi havde fået et gavekort, Spotdeal, hvor en såkaldt 8 retters tastingmenu. I realiteten er det en 3 retters menu med 6 antipasti, en hovedret og en desserttallerken med 3 små desserter. Normalprisen på denne menu skulle være 430kr og købt via Spotdeal koster den det halve, 215kr. Tager man i sin bedømmelse hensyn til det, er det en udmærket middag, men min bedømmelse må tage udgangspunkt i den oprindelige pris, 430kr.
Der var ikke noget, der smagte dårligt, men der var heller ingen wauv-oplevelse. Ingen af retterne smagte rigtig af noget, det hele virkede lidt kønsløst.
Vinkortet starter ved 279kr for en husets vin, vi fik en sardinsk rødvin, som ikke var imponerende, men dog drikkelig. En karaffel vand stod på regningen til 30kr, hvilket er ok, hvis man ikke køber vin. Adspurgt forklarede tjeneren, at der var en fejl, at den var på regningen, så vi endte med ikke at betale for den. Betjeningen var ok, omend virkede lidt overfladisk.
Jeg har oploaded billeder af hele menuen, vi fik.

Tak, PA-CPH

Rejsende, der kiggede på Famosi e Golosi, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Famosi e Golosi? Fortæl om dine oplevelser!